[verwijderd]
Athina ook gevraagd?
Athina ook gevraagd?
[verwijderd] Hahaha
[verwijderd]
Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om weg te gaan daar, puur omdat ik graag popcorn topics lees
Nescio Taggen kan gewoon weer door @ ervoor te zetten
Ik erger me grijs en groen maar ga nog niet weg. Eerst moet het saai worden daar de sfeer is echt super slecht en iedereen geeft van die bitchie opmerkingen. Er is zeker wat veranderd daar!
Zara75 ik blijf ook zo nu en dan wel meelezen hoor haha.
ZP lijkt een beetje een huishoudforum nu.
[verwijderd] Ga ik doen.
Beheer van ZP leest hier vast stiekem ook mee.
Honkeytonk Ik heb Biny een pb gestuurd.
[verwijderd] Dat weet ik wel zeker.
ZP is echt een beetje ingekakt nu. Zit echt veel liever hier
Snoopy1979
Oh top, ik vind @Biny ook vaak goede reacties geven.
Nou duidelijk Zwexit voor mij, ik ben verbannen op ZP (dat stond er dus ook, Fout - 'je bent verbannen')
Erg jammer, want ik wilde daar ook nog gewoon komen (heb er vandaag ook nog gewoon gepost) maar dat mag niet meer omdat ze hier dus lezen dat ik pb'tjes rondstuur. Heel fijn, beheer van zp, aangezien jullie hier toch lezen. Was echt nog niet helemaal klaar met zp, maar vind het hier ook leuk. Heel triest dit.
Maar goed, zit niets anders op dus dan alleen maar hier schrijven, zp heeft dit toch echt zelf gedaan, eigen schuld
[verwijderd] Beheer van ZP leest hier vast stiekem ook mee.
Ach, iedereen is welkom toch?
Snoopy1979 je staat bij mij nog gewoon als actief hoor. Als VIP lid
Mammielove Hm wat vaag! Kan ook niet uitloggen, want ik ben verbannen...
Ik moet stiekem wel lachen, ik ben verbannen en nu moet ik heel zielig op een eiland gaan zitten met de andere bannelingen. Gelukkig een erg leuk eiland
Snoopy1979 dat meen je niet? Mag je uberhaupt verbannen worden op basis van wat je op een ander forum typt?
Niet om het voor het beheer daar op te nemen, maar even uitsluiten: is het niet mogelijk dat een van de ontvangers van de pb's geklikt heeft?