Mammielove haha zo lomp. Maar laat maar open staan dan, kan ik mijn berichten makkelijker terugvinden mocht ik dat ooit willen. Ik ga ze echt niet mailen.

• [verwijderd]

er zijn meerdere soorten blokkades daar?? En wat is dan het criterium per soort blokkade? my goodness. Heet Lotte soms Kim young nogwat?

Vaag hoor.. voor leden gelden miljoenen regels maar voor zichzelf heeft beheer ze niet?

Ik zit dit echt met open mond te lezen!
Goed bezig zeg beheer van ZP, dit is echt hoe je leden behandelt. Lekker transparant ook weer.

• [verwijderd]

aaaaa een blokkade is gewoon een ban. Weten we dat ook weer.

Ik val van de ene verbazing in de andere.. dit is alleen op deze manier gegaan zodat ze een hoger ledenaantal behouden.
En het valt mij op dat “Lotte” net na de rel wél weer haar naam onder haar berichten zette. Nu is dat ook niet meer.
Toon van de berichten is ook weer anders.

• [verwijderd]

corrupte zooi daar. ik heb hier een andere gebruikersnaam dan daar. Zouden ze nu druk aan het puzzelen zijn om personen van hier te koppelen aan personen van daar?

• [verwijderd]

Ik blijf van de ene verbazing in de andere vallen.. Wat laten ze zich enorm kennen zeg!

Snoopy1979 jeetje dit wel heel bizar! Zonder uitleg of waar dan ook? Ik heb nog niets van je gezien hier of op ZP waarvan ik denken: die verdient een ban. Of zijn er meer leden van dit forum geband die bijvoorbeeld PB's over deze site hadden gestuurd?

Heel bizar

• [verwijderd]

Zelfs tuc is verbaasd over de manier van handelen volgens mij

Zal ze dan toch nog hier komen ?? 😁

• [verwijderd]

Echt, Beheer... zo zwaar irritant hoe zij reageren. Je hebt een vraag, daar komt een kort onvolledig antwoord op waardoor je moet doorvragen en overkomt als een zeikerd.
        $#%@₩!

• [verwijderd]

Heb mijn account daar ook opgezegt. Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verwijderen:😆

• [verwijderd]

Pimpelmeesje misschien heb je een semi-ban. Dat is geen echte ban maar ze maken forummen wel heel moeilijk voor je 😛