Ik heb nog niet opgezegd maar kijk er nu nauwelijks nog op.
Vind het hier wel fijn.πŸ˜ƒ

Ik heb nog een account daar, maar dat is omdat ik regelmatig nog pb contact heb ivm het traject van de oudste. Er is enorm meegeleefd de laatste maanden, dus vind het lullig om nu β€˜ineens’ weg te gaan. De grootste reden waarom ik dat de afgelopen tijd toch niet gedaan heb, want ik twijfel al veel langer. Maar zodra er duidelijkheid is, stop ik op zp.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Heeft iemand @Tinateenslipper al ge-pb'd? Ik zie haar net reageren op ZP

Ik maak denk ik nog even dit relletje af op zp en dan zeg ik ook mijn account maar op. Wat een gezelligheid daar πŸ™„

Heb nog aardig wat PB-tjes binnen gekregen van mensen die graag een link naar de nieuwe site wilden. πŸ˜…πŸ‘

[verwijderd] Heeft iemand @Tinateenslipper al ge-pb'd? Ik zie haar net reageren op ZP

Wat grappig. Ik zat gisteren op het toilet toen ik ineens dacht ;’Tina! Die moesten we nog uitnodigen!’ πŸ˜‚
    Verder ben ik heel normaal hoor.

Taggen lukt nog niet zo goed maar snoopy1979 heeft de link doorgestuurd. Bedankt!

Ik ga afscheid nemen van ZP. Ik voel me veel beter hier. Gisteravond ben ik verzeild in zo'n domme discussie dat ik er echt genoeg van heb.

Nu nog even ontdekken hoe ik ook op mijn telefoon meldingen kan zien.

Nescio meldingen op het telefoon zie je door links bovenin beeld op het pijltje te klikken net zo lang tot er drie streepjes onder elkaar staan. Als je die aantikt krijg je links een uitschuifmenu waar je op notificaties kan tikken. Bij die drie streepjes staat ook een rondje als je nieuwe meldingen hebt, soms moet je wel even de pagina refreshen. Laat maar weten als je er niet uit komt.

• [verwijderd]

[verwijderd] en nog even gekeken in de geschiedenis van het beheer. Helemaal niks hoor,

• [verwijderd]

[verwijderd] als je bedenkt hoe veel waarde ze hechten aan de accuraatheid van de woorden, denk ik niet dat ze er bezwaar tegen zullen hebben als je zelf iets verzint.

'beste Tuttebella, het doet ons zo veel pijn je zien te vertrekken dat we je topic helaas niet kunnen bewaren, de confrontatie met het gemis is te groot 😭 we hopen dat je snel van gedachten verandert en ook net zo verlangd naar ons als wij naar jou. Met vriendelijke groet, nee, met veel liefs, beheer'

En Suus1983 oid? Volgens mij heb ik haar hier ook nog niet gezien.