ZP is echt een beetje ingekakt nu. Zit echt veel liever hier πŸ™‚

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Diazz ZP is echt een beetje ingekakt nu. Zit echt veel liever hier πŸ™‚

Een beetje πŸ˜‚ ontzettend. In de lounge is niks meer te beleven.

• Diazz hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Snoopy1979
      Oh top, ik vind @Biny ook vaak goede reacties geven.

Nou duidelijk Zwexit voor mij, ik ben verbannen op ZP (dat stond er dus ook, Fout - 'je bent verbannen')
      Erg jammer, want ik wilde daar ook nog gewoon komen (heb er vandaag ook nog gewoon gepost) maar dat mag niet meer omdat ze hier dus lezen dat ik pb'tjes rondstuur. Heel fijn, beheer van zp, aangezien jullie hier toch lezen. Was echt nog niet helemaal klaar met zp, maar vind het hier ook leuk. Heel triest dit.
      Maar goed, zit niets anders op dus dan alleen maar hier schrijven, zp heeft dit toch echt zelf gedaan, eigen schuld πŸ˜‰

Mammielove Hm wat vaag! Kan ook niet uitloggen, want ik ben verbannen...
        Ik moet stiekem wel lachen, ik ben verbannen en nu moet ik heel zielig op een eiland gaan zitten met de andere bannelingen. Gelukkig een erg leuk eiland πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

Snoopy1979 dat meen je niet? Mag je uberhaupt verbannen worden op basis van wat je op een ander forum typt? 😱
          Niet om het voor het beheer daar op te nemen, maar even uitsluiten: is het niet mogelijk dat een van de ontvangers van de pb's geklikt heeft?

• [verwijderd]

Beheer is nu continue alle topics aan het opschonen, het wat je graag hardop wil zeggen topic is helemaal opgeschoond

Het word ze te heet onder de voeten

• [verwijderd]

@Snoopy1979 aan wie stuurde je op het laatst pb's. Dan hebben ze je misschien doorgegeven aan het beheer?

Diazz Geen idee, kan niet meer in mijn account πŸ˜‰
              Maar voor zover ik weet niet, ik heb ook geen mail gehad dat ik een pb heb gehad, dus zal wel niet dan. Triest. Ik wilde daar gewoon nog blijven dus ze snijden nu echt zichzelf in de vingers.

Snoopy1979 natuurlijk leest het beheer hier. Alle actieve leden zijn weg, of posten niks meer.

Hoewel zij daardoor echt nog geen inkomsten missen, want ze hebben bezoekers genoeg. Kan het er wel voor zorgen dat het forum doodbloedt. Het zou ze goed uitkomen als dit mislukt. Helaas gaat dat niet meer lukken 😁