• [verwijderd]

En Lies276 (geloof ik), die ook al gespot?

• [verwijderd]

Is Madelie hier al?

iMoeder wat is er gebeurd dan?
    Dit is precies mijn werkweekend. En heb volgens mij veel gemist.

Ik heb ergens ook het vermoeden dat het beheer ZP nu gewoon bewust dicht houdt. Of ze daar nu nog wat aan het doen zijn of niet. Zullen vast wel denken dat wij dan bij heropening ineens koest zijn ofzo.

• [verwijderd]

domicela Beheer heeft heel veel reacties die tegen hun waren, verwijderd.
      Zo krijg je dus hele rare topics met halve informatie en alleen maar boze reacties van mensen die het voor beheer opnemen.

• [verwijderd]

Ik ben wel heel benieuwd wat ze toch in godsnaam aan het doen zijn daar!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ook! En het ergert me mateloos dat het zo lang duurt voordat ze weer online zijn😑

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Weet je wat ik hoop. Dat die nieuwe 'eigenaresse' het beheer op zn donder geeft. Zo een normale vraag, wat zo is geescaleerd. Ze konden laten zien dat ze empathie hebben en luisteren naar de wens van hun klant. Nee ipv daarvan moeten ze even laten zien wie de baas is en vaag doen. Denk dat de 'eigenaressse' er niet blij mee is. Want dit was totaal niet nodig geweest. Het was makkelijker geweest als ze dat subforum hadden aangemaakt, kleine moeite. Maar alles heeft een reden en dit keer heeft het tot iets leuks geleid! Wat ik vooral leuk vind om te lezen is dat de voormalige meelezers nu mee willen schrijven. Top!

[verwijderd] ah oke.

Al snap ik dat enigzins ook wel. Las vannacht een paar berichten die ook niet heel aardig waren naar andere leden toe.
            Maar ik hou me lekker buiten de discussie, aangezien ik 70% gemist heb. 😅

• [verwijderd]

Ohw en ik denk ook dat een heeeeleeeeboel andere forummers ons vervloeken nu. hahaja hopelijk 24 uur geen ZP hebben ze ook meegedaan lol

• [verwijderd]

Bloem Tsja, als je iedereen altijd als lid geregistreerd laat staan, ook de oude accounts, dan telt dat wel op natuurlijk

Ja, heb er ook nog twee inactieve bij staan... Zal niet de enige zijn 😉

• [verwijderd]

Er heerste aan een hele tijd onvrede en het heeft zich allemaal zo enorm opgestapeld totdat iets heel simpel als de vraag naar een extra subforum de bekende druppel was. Was idd niet nodig geweest maar ben blij dat het gebeurd is.

• [verwijderd]

domicela ja maar dan moeten ze álles verwijderen. Nu is alles weg wat niet in hun straatje past.

Ik probeer me er echt helemaal buiten die rellen te houden. Okee, ik ben dan wel een nieuw forum gestart met Luc, maar het was niet per se om ZP te dwarsbomen. Het begon als geintje, maar het werd al snel serieus. Ik ben oprecht van mening dat het op een forum gewoon anders kan dan dat we daar gezien hebben. Meer voor elkaar en de individuele ouders dan voor Google of de adverteerders. Er werd ook gemodereerd op inhoud ten behoeve van de verdiensten en dat wilde ik ook wel eens anders zien.

domicela Er was discussie uitgebroken naar aanleiding van het verzoek om een donor subforum, maar er was natuurlijk al langere tijd onvrede over het lakse en censurerende beleid van beheer. Ik heb het meeste van die discussie gemist. Ik ergerde me altijd groen en geel aan de 10.000 subfora dus nog een nieuw subforum vond ik zelf niet nodig.
                  Uiteindelijk kwam er dus een stakingstopic. 24 uur niet op ZP pagina. (Ik denk geïnspireerd op de Tumblr staking?) Die staking was vanaf de nacht van vrijdag op zaterdag tot de nacht van zaterdag op zondag. Dat had ik dus ook gemist, dat die begon. Dus dat las ik zaterdag ochtend pas, toen die dus al was ingegaan. Ik ben solidair geweest dus vanaf toen heb ik ook niet meer gereageerd.Ook niet in dat topic zelf. Toen ik vanochtend ging bij lezen waren er ineens allemaal leden weg. Gelukkig kreeg ik PB met een uitnodiging voor dit forum.
                  Daarna zijn mensen van dit forum verwijzing gaan posten op ZP. Alles werd met harde hand verwijderd. En vervolgens is de site offline gehaald rond 12:00 vanmiddag.

• [verwijderd]

Ik ben even benieuwd wie allemaal zijn (haar 😉) account op gaat zeggen bij ZP.
                  Ik wil heel graag, maar ergens ben ik bang dat ik spijt ga krijgen? Of is dat heel dom 🙈😅