• [verwijderd]

Zwexit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ geniaal !!

Wat kansloos dat ze dicht zijn

Zwexit🀣🀣

Ben benieuwd wat beheer uiteindelijk doet. Hoezo nieuwsgierig🀭

Hoelang zou ZP er uit liggen? Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?

Hahahahaha zwexit... hi-la-risch! πŸ˜‚

• [verwijderd]

Er werd gezocht naar een lid die in het 'show je outfit' topic postte, iets met een L.
    Was dat niet SweetL? πŸ™‚

Mammielove Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?

Nee joh, die leden zien dit onderhoud als puur toeval natuurlijk. πŸ˜‚
      Iets met oogkleppen.

• [verwijderd]

Ze zijn wel lang offline he? Of is het forum gewoon online maar zijn bij allemaal geblokt?

[verwijderd] Ze zijn wel lang offline he? Of is het forum gewoon online maar zijn bij allemaal geblokt?

Nee, zijn echt offline. Als ik er anoniem naartoe ga is het ook dicht.

Mammielove Hoelang zou ZP er uit liggen? Denk dat de andere leden zich nu ook wel achter de oren krabben, met hun reacties van; dan ga je toch lekker weg en wat heeft dit nou allemaal voor zin?

Ik denk dat er wel een aantal leden zijn die nu niet snappen wat er gebeurd is.
        Als ik vanochtend niet op ZP was geweest en nu pas ingelogd had, dan had ik er ook niks van begrepen.
        Hopelijk gaan ze nog wel weer online zodat we nog wat mensen kunnen PB-en.

• [verwijderd]

En is Lianne .. Lisanne er ook al?

• [verwijderd]

En Lies276 (geloof ik), die ook al gespot?

• [verwijderd]

Is Madelie hier al?

iMoeder wat is er gebeurd dan?
              Dit is precies mijn werkweekend. En heb volgens mij veel gemist.

Ik heb ergens ook het vermoeden dat het beheer ZP nu gewoon bewust dicht houdt. Of ze daar nu nog wat aan het doen zijn of niet. Zullen vast wel denken dat wij dan bij heropening ineens koest zijn ofzo.