domicela Er was discussie uitgebroken naar aanleiding van het verzoek om een donor subforum, maar er was natuurlijk al langere tijd onvrede over het lakse en censurerende beleid van beheer. Ik heb het meeste van die discussie gemist. Ik ergerde me altijd groen en geel aan de 10.000 subfora dus nog een nieuw subforum vond ik zelf niet nodig.
Uiteindelijk kwam er dus een stakingstopic. 24 uur niet op ZP pagina. (Ik denk geïnspireerd op de Tumblr staking?) Die staking was vanaf de nacht van vrijdag op zaterdag tot de nacht van zaterdag op zondag. Dat had ik dus ook gemist, dat die begon. Dus dat las ik zaterdag ochtend pas, toen die dus al was ingegaan. Ik ben solidair geweest dus vanaf toen heb ik ook niet meer gereageerd.Ook niet in dat topic zelf. Toen ik vanochtend ging bij lezen waren er ineens allemaal leden weg. Gelukkig kreeg ik PB met een uitnodiging voor dit forum.
Daarna zijn mensen van dit forum verwijzing gaan posten op ZP. Alles werd met harde hand verwijderd. En vervolgens is de site offline gehaald rond 12:00 vanmiddag.