• [verwijderd]

• Bijgewerkt

iMoeder
Nou als andere leden met impopulaire meningen ook gewoon nog welkom zijn, zie ik het probleem met sleutelbloem niet zo?
Er zijn zoveel leden die zich in danwel het ene, danwel het andere topic meer of minder populair hebben uitgelaten.

• [verwijderd]

iMoeder Nee ze heeft ook een ouder kind van 19.

Mytique en Sneeuwvlokjes en wachtend? Tuc uiteraard, Shakes, NinaSanders, Biny, Ffion, K00, Kuki? Ik weet zeker dat ik er nog 100 mis haha

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Eigenlijk vind ik het voor iedereen niet kunnen oude en nieuwe nicks te matchen hier. Die mensen hebben dat niet voor niets gedaan (ik ken iemand haar reden) en dit kan voor sommige mensen echt problemen opleveren. Vind dat qua privacy een stapje te ver gaan!
    Dus ik denk dat hier misschien de MOD's of @[verwijderd] even een bezem doorheen moeten halen en dit eventueel ook in de regels op moeten nemen.

-aangepast door beheer-

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik heb ook geen probleem hoor met haar πŸ™‚ iedereen is welkom!

iMoeder weet het wel zeker van wel. Oudere zoon en jongere zoon (of dochter?). En oudste zelfde eigenschappen.

[verwijderd] Oh! Ik dacht dat dat wel overduidelijk was! Haha
        Ze hebben dezelfde familiesamenstelling, dezelfde 'paranormale gave' , hetzelfde werk , dezelfde mening over zwarte piet/buitenlanders/vluchtelingen. Claimen ook beide de minst racistische persoon ooit te zijn maar ondertussen heb ik daar wel twijfels over πŸ˜ΆπŸ˜‹

Ik heb iemand nooit op zulks gedachtengoed kunnen betrappen terwijl dat bij haar alter ego overal doorheen kwam.
        Maar goed, zou kunnen hoor. Ik ben toch al vrij slecht in het herkennen van oude leden in een nieuw jasje. Ik herkende alleen @[verwijderd] altijd meteen weer. 🀣

-aangepast door beheer-

• [verwijderd]

[verwijderd] sorry! Was niet mijn bedoeling om iemand in de problemen te brengen. Ik dacht echt dat het algemeen bekend was. Ze is -voor mij iig- super herkenbaar.
        Maar modorate vooral @[verwijderd]! πŸ™‚

Ja was mijn bedoeling inderdaad ook niet.
          Dus excuses alvast.

Soturi Misschien wil @Lerana dat anders doen. Ze is nu nog niet online, maar was wel iemand die ook persoonlijk belang had bij een forum over donorschap.

Lijkt mij beter ja. Anders is helemaal doorzichtig. Plus dat ik echt hoop voor de leden die het nodig hebben, dat dit onderdeel er komt. En dan moet het wel goed onderbouwt zijn.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

iMoeder

Ja dit is wel een beetje het risico als mensen via PB uitgenodigd worden, dan krijg je een beetje een invitation-only gevoel. Meer ik zou ook niet weten hoor het anders moet. Of misschien wachten dat mensen je via PB benaderen of zo?

Bloem Lijkt mij beter ja. Anders is helemaal doorzichtig. Plus dat ik echt hoop voor de leden die het nodig hebben, dat dit onderdeel er komt. En dan moet het wel goed onderbouwt zijn.

Ja, win win dan toch? Wij kunnen dan zien of het beheer hun eigen woorden serieus nemen. En zo ja, dan is er straks voor de mensen die er echt belang bij hebben eindelijk een duidelijke plek op ZP waar ze daarvoor terecht kunnen.

Zo, ik heb er even flink op los gemodereerd. Hoop dat ik geen namen heb weggehaald die hadden mogen blijven staan 🀣