Bloem Lijkt mij beter ja. Anders is helemaal doorzichtig. Plus dat ik echt hoop voor de leden die het nodig hebben, dat dit onderdeel er komt. En dan moet het wel goed onderbouwt zijn.

Ja, win win dan toch? Wij kunnen dan zien of het beheer hun eigen woorden serieus nemen. En zo ja, dan is er straks voor de mensen die er echt belang bij hebben eindelijk een duidelijke plek op ZP waar ze daarvoor terecht kunnen.

Zo, ik heb er even flink op los gemodereerd. Hoop dat ik geen namen heb weggehaald die hadden mogen blijven staan 🀣

Hahaha Zwexit πŸ˜‚

Ik blijf wel nog even daar, puur om topics te lezen die daar nog gaande zijn. Ik "ken" ook een hoop dames van andere groepjes die nog actief zijn.

Manque er staat toch nog hier vlak boven de oude naam van die iemand

• Manque hebben hierop gereageerd.

Mij is even onduidelijk of alle namen die genoemd worden ook al gepbt zijn of worden?
      Als ik iemand moet pb-en dan meld dat even met mijn tag erbij.

• [verwijderd]

Het gaat zo snel dus misschien ben ik spuit11 maar heb SweetL ook een uitnodiging gestuurt.

Bloem er staat toch nog hier vlak boven de oude naam van die iemand

Het helpt mij heel erg als de berichten die aangepast moeten worden, gerapporteerd worden. Dus als ik er eentje overgeslagen heb, zou je dat dan willen doen?

En verder staat het jullie allemaal vrij om je eigen berichten te veranderen. Dus als je per ongeluk een naam hebt gedropt die je liever niet gedropt had, kun je deze altijd weer zelf weghalen πŸ™‚

• [verwijderd]

Olifantje ja er staan nog een aantal cijfers achter maar die weet ik niet uit mijn hoofd πŸ˜….

Juul75 als mensen het forum een beetje gevolgd hebben vinden ze dit ook wel. Ik ben ook niet uitgenodigd en ben hier uit mezelf gekomen. Alleen voor minder actieve leden wordt het lastig denk ik.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze (nog) niet wilde.

[verwijderd] Aan haar reactie in het '' Waar heb jij je over verbaasd '' topic denk ik niet dat ze zal komen.