[verwijderd]
iMoeder als ze zich wel aanmeld is dit niet zo leuk om terug te lezen voor haar
iMoeder als ze zich wel aanmeld is dit niet zo leuk om terug te lezen voor haar
Winter30 werd nog ff bedankt voor der leuke reactie
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/account-verwijderen.686351/
[verwijderd] Hoe heet diegene op zp dan? Olifantje met nog wat erachter neem ik aan?
iMoeder Vandaar ook mijn verbazing. iemand reageerde echt niet als iemand. Gek!
-aangepast door beheer-
iMoeder ja ik ook, gewoon de voor mij beetje bekende namen en haar was ik (nog) niet tegengekomen.
[verwijderd] iMoeder als ze zich wel aanmeld is dit niet zo leuk om terug te lezen voor haar
Nou je kan je toch irriteren aan iemand. Vast mensen genoeg die zich aan mij ergeren als ik weer een leuke bui heb.
@Ffion @[verwijderd] @[verwijderd] Kunnen jullie misschien de oude nick van iemand verwijderen? Zij heeft haar nick verandert omdat ze daarmee door iemand gevolgd werd (meen door haar ex). Ik kan me voorstellen dat ze er niet blij mee is als haar nieuwe en oude nick hier bij elkaar genoemd worden.
Ik waardeerde haar eerlijk gezegd altijd wel. Ik heb ook een aantal keer met haar gebotst, maar ik vond haar ook vaak heel goede inbreng hebben. Jammer dat ze er hier niet bij wil.
-aangepast door beheer-
[verwijderd] iMoeder Vandaar ook mijn verbazing. iemand reageerde echt niet als iemand. Gek!
Nee volgens mij zijn dat echt niet dezelfden hoor. iemand had het ook alleen over kleinere kinderen. En ik vond het ook niet niveau van iemand.
-aangepast door beheer-
iMoeder
Oh! Ik dacht dat dat wel overduidelijk was! Haha
Ze hebben dezelfde familiesamenstelling, dezelfde 'paranormale gave' , hetzelfde werk , dezelfde mening over zwarte piet/buitenlanders/vluchtelingen. Claimen ook beide de minst racistische persoon ooit te zijn maar ondertussen heb ik daar wel twijfels over
iMoeder
Nou als andere leden met impopulaire meningen ook gewoon nog welkom zijn, zie ik het probleem met sleutelbloem niet zo?
Er zijn zoveel leden die zich in danwel het ene, danwel het andere topic meer of minder populair hebben uitgelaten.
Tuc heeft geen interesse - zit prima op ZP.
iMoeder Nee ze heeft ook een ouder kind van 19.
Mytique en Sneeuwvlokjes en wachtend? Tuc uiteraard, Shakes, NinaSanders, Biny, Ffion, K00, Kuki? Ik weet zeker dat ik er nog 100 mis haha
Eigenlijk vind ik het voor iedereen niet kunnen oude en nieuwe nicks te matchen hier. Die mensen hebben dat niet voor niets gedaan (ik ken iemand haar reden) en dit kan voor sommige mensen echt problemen opleveren. Vind dat qua privacy een stapje te ver gaan!
Dus ik denk dat hier misschien de MOD's of @[verwijderd] even een bezem doorheen moeten halen en dit eventueel ook in de regels op moeten nemen.
-aangepast door beheer-
[verwijderd] Ik heb ook geen probleem hoor met haar iedereen is welkom!
iMoeder weet het wel zeker van wel. Oudere zoon en jongere zoon (of dochter?). En oudste zelfde eigenschappen.
[verwijderd] Oh! Ik dacht dat dat wel overduidelijk was! Haha
Ze hebben dezelfde familiesamenstelling, dezelfde 'paranormale gave' , hetzelfde werk , dezelfde mening over zwarte piet/buitenlanders/vluchtelingen. Claimen ook beide de minst racistische persoon ooit te zijn maar ondertussen heb ik daar wel twijfels over
Ik heb iemand nooit op zulks gedachtengoed kunnen betrappen terwijl dat bij haar alter ego overal doorheen kwam.
Maar goed, zou kunnen hoor. Ik ben toch al vrij slecht in het herkennen van oude leden in een nieuw jasje. Ik herkende alleen @[verwijderd] altijd meteen weer.
-aangepast door beheer-
[verwijderd] Goed idee, en point taken!
[verwijderd] sorry! Was niet mijn bedoeling om iemand in de problemen te brengen. Ik dacht echt dat het algemeen bekend was. Ze is -voor mij iig- super herkenbaar.
Maar modorate vooral @[verwijderd]!