[verwijderd] yes toevallig net haar pb geantwoord. Ik verwacht niet dat ze komt eigenlijk.
Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd]
Ik heb Tuc zojuist uitgenodigd (jaja, ik had nog een undercover account op de plank liggen )
[verwijderd]
[verwijderd] Oh, dat heb ik gemist. Hoezo dan?
[verwijderd] net gedaan.
[verwijderd]
[verwijderd] Echt joh? Ik had geen idee...
Oh echt? Nou zeg, waarom Kom ik nooit achter zulke dingen?
Ja deze heb ik ook met opgetrokken wenkbrauwen zitten lezen....
Voelt zich buitengesloten of zo..?
Heel raar. Ik heb echt zoveel mogelijk mensen uitgenodigd.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] ik heb wel eens met sleutelbloem pb contact gehad probeer wel of ik haar zo kan bereiken.
edit... dus niet was nog onder mijn echte DastyQueen account.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Mammielove Dat is iemand, maar nee nog niet volgens mij. Die heeft haar pb functie uitstaan.
Serieus?? Ik vond iemand super cool maar heb me echt groen en geel geΓ«rgerd aan iemand. Vooral in het zwarte pieten topic.
-aangepast door beheer-
Heb Evanesco ook PB gedaan
[verwijderd] oh dat had ik niet verwacht.
iMoeder ja ze ging 'anoniem' aardig los
Pimpelmeesje oh wat fijn dat jij er ook bent! Ik denk serieus best vaak aan je!
Dat bedoel ik niet stalkerig hoor, haha maar ik denk soms echt hoe gaat het met haar en zoek dan je topic op.
[verwijderd]
iMoeder als ze zich wel aanmeld is dit niet zo leuk om terug te lezen voor haar
Winter30 werd nog ff bedankt voor der leuke reactie
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/account-verwijderen.686351/
[verwijderd] Hoe heet diegene op zp dan? Olifantje met nog wat erachter neem ik aan?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
iMoeder Vandaar ook mijn verbazing. iemand reageerde echt niet als iemand. Gek!
-aangepast door beheer-
iMoeder ja ik ook, gewoon de voor mij beetje bekende namen en haar was ik (nog) niet tegengekomen.
[verwijderd] iMoeder als ze zich wel aanmeld is dit niet zo leuk om terug te lezen voor haar
Nou je kan je toch irriteren aan iemand. Vast mensen genoeg die zich aan mij ergeren als ik weer een leuke bui heb.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
@Ffion @[verwijderd] @[verwijderd] Kunnen jullie misschien de oude nick van iemand verwijderen? Zij heeft haar nick verandert omdat ze daarmee door iemand gevolgd werd (meen door haar ex). Ik kan me voorstellen dat ze er niet blij mee is als haar nieuwe en oude nick hier bij elkaar genoemd worden.
Ik waardeerde haar eerlijk gezegd altijd wel. Ik heb ook een aantal keer met haar gebotst, maar ik vond haar ook vaak heel goede inbreng hebben. Jammer dat ze er hier niet bij wil.
-aangepast door beheer-