[verwijderd]
- Bijgewerkt
Jaime Mooiste is, hij is door 2 ib'ers geobserveerd. Aanleiding was dat er iets is met hem maar juf kan haar vinger er niet opleggen. Beide ib'ers komen tot de conclusie: ze kunnen hun vinger er niet opleggen. Enige is dat hij is doorgetoetst met lezen en volgens school eind groep 3 niveau leest. Thuis leest hij e4/m5.
Dus ik vroeg laatst hoe het met hem ging en toen zei ze dus dat hij veel piept, hij kan situaties met andere kinderen moeilijk oplossen. Zegt ze ja hij is wel geobserveerd maar ja ja ja na de vakantie maar even kijken of er wat nodig is voor hem.
Ik wil wel wat strenger zijn naar de juf, ik wil concrete informatie en niet dat halfbakken waar hij niks aan heeft. Als er iets met hem is volgens de juf dan moet ze met een plan komen. Ik heb haar al gewaarschuwd dat hij cognitief snel gaat en dat beaamt ze ook, maar hoezo geef je hem dan zulke werkjes?
Ik ben bang dat ik hem toch moet laten testen als dit zo door gaat. Hij heeft totaal geen motovatie meer en verveelt zich kapot. Luistert slecht etc. Hou mn hart vast voor aankomende maanden. Echt zie mn heerlijk ventje gewoon veranderen in een gefruatreerd kind.