[verwijderd]
- Bijgewerkt
Femkes Herkenbaar, herkenbaar, herkenbaar haha. Kun je het sociale emotionele testen?
Ik heb het gevoel dat ik moet gaan bewijzen dat hem niks 'mankeert' maar gewoon zn eigen manieren heeft. De juf gaf nl ook aan dat zn fijne motoriek slecht is. Ik naar consultatiebureau, testjes gedaan, niks mis. Paar maanden later is hij geobserveerd en weer de opmerking over zn fijne motoriek. Ok dan naar de fysio, hij is links dus zal er sowieso wat aan hebben. Hele aardige mevrouw hij is dol op haar! Hij heeft een hulpstukje voor op pen/potlood en dat scheelt al veel. Ook zij testjes gedaan, wat denk je, hij loopt gewoon voor. Scoorde 68%, wat betekent dat 68% van de kinderen minder scoren. Niks aan de hand dus. Ik de juf vertellen, zij helemaal verbaasd. Maar ik merk dat ik me begin te irriteren aan haar.
Vandaag kwam hij thuis. Zn werkje waren sommen onder de 9!!!! Die hij al sinds groep 1 maakt. Ondertussen kent ie de tafels van 1,2,5 en 10 en rekent allang boven de 10! Hij vertelde dit gewoon lachend, hij lacht de juf gewoon uit, dat zij hem zulke makkelijke sommen geeft. Hij vindt het wel best. En ondertussen heb ik een rete vervelend slecht luisterend verveeld kind thuis. Ik snap het gewoon niet.