Hopsatee Ja, ben heel blij dat ik een appje heb gestuurd. Vond het echt jammer dat we elkaar uit het oog zijn verloren. Zat er al maanden over te dubben, of ik moest appen, en toen dacht ik: ik doe het gewoon 😊 Destijds was ik wel teleurgesteld in dat ik in 1 van de heftigste periodes uit ons leven, zij er niet was. Gelukkig snap ik nu waarom.

Liekje81

Wat mooi dat je dat zo durft op te pakken. Jij bent vast een top vriendin om te hebben.πŸ˜ƒ

Totaal overprikkeld van mn werkdag. Lekker naar huis lekker bankhangen. Thuis aangekomen; ohnee ik heb een dreumes en een kleuter en nog een huis vol rommel dat nodig opgeruimd moet worden en tassen die ingepakt moeten worden.πŸ€ͺ

Als je nou eerst eens zegt waar je het over hebt ipv halverwege je gedachte in het verhaal te vallen, kan ik je misschien volgen!

Edit, en dat ging over een afspraak die je met mijn man hebt gemaakt, dan kan ik het toch niet meer volgen! (Dit gaat over mijn moeder, die er een handje van heeft te denken dat ik mijn man zijn afspraken onthou. Dat doe ik dus niet)

iMoeder mijn ervaring is ook dat het het beste werkt om mensen vragen om iets af te spreken. Thuis uitnodigen kan, maar ook bijvoorbeeld vragen of ze mee heb naar iets wat je leuk vind zoals een concert of andere activiteit buiten de deur.

10 dagen later

Wat ben je toch ook een egoΓ―stische zak! Krijg alsjeblieft eeuwige jeuk waar je niet bij kan πŸ˜‘πŸ–•πŸ–•

6 dagen later

Stommeling die je bent. Waaaaaarom bedenk je niet even 3u eerder dat ze wel kon langs komen πŸ˜‘

Ik zou m’n gemak maar houden en heeeeeel blij zijn dat die mensen in het verpleeghuis voor je vader zorgen.

Hoezo moet ik maar beslissen als het zo is? Waarom ligt dit alleen bij mij? We zijn toch verdorie samen!?!

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Hoezo lieg je? Dit gaat ten koste van je positieve feedback die je zou krijgenπŸ™ˆπŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

F*cking psycho stalker, laat mijn kind met rust!! Hoe zou jij je voelen als ik jouw kind op zo'n manier steeds op zoek? Je bent een volwassen vrouw, gedraag je daarnaar! πŸ˜