iMoeder vaak is het gewoon contact maken en even onderhouden en dan kopje koffie drinken ofzo of samen iets met de kinderen doen. Bv er was een nieuwe buurvrouw verderop komen wonen, dus ik ging praatje maken toen ik haar buiten zag en dacht ja die vind ik leuk. Nog een paar keer een praatje, toen via instagram. Daarna koffie drinken in de speeltuin en vervolgens was het gewoon dikke mik. Maar ik vraag zelf ook heel makkelijk heb je zin om te wandelen of koffie? De laatste was ceremoniemeester op de bruiloft waar ik van de zomer was, we appten eerst over de bruiloft en was al meteen leuk contact. Op de bruiloft zelf leek het alsof we elkaar al jaren kenden. Ze zei zelf we moeten eens afspreken in Nederland, maar eenmaal terug van vakantie leek het een beetje te verwateren, dus ik appte is het over met de liefde? En toen bleek dat ze gewoon heel druk was, maar dat ze wel graag contact wil houden en afspreken. Dus nu komt het contact ook meer vanuit haar. We spreken elkaar nu wel elke dag. Niet dat dit nu al meteen een vriendin is, maar zo begint het vaak wel. Eigenlijk zat ik al vol, maar zij mocht er nog wel bij.
Maar dus wat treessie ook al zei gewoon zelf vervolgstap nemen als je iemand leuk vindt. Ik heb ook wel eens dat mensen het aan mij vragen en dan denk ik pff nee hoor ik heb echt geen zin om jouw suffe gezanik aan te horen. Dan verzin ik wel een smoes, want dat doe ik niet meer. Maar je merkt denk ik zelf wel of er een klik is.
Ik vind het juist moeilijk voor te stellen dat je dat niet doet. Alleen hier op het forum heb ik zo al minimaal 5 leuke vrouwen met wie ik zou willen afspreken als ik meer tijd had. Dat vind ik dan ook zo jammer. ( ja jij zit daar ook bij hoor @Vulpen ) nou eigenlijk wel 10 leuke vrouwen. Maar hoeft ook niet meteen af te spreken, gewoon appen is ook al leuk. Lumi woont aan de hele andere kant van Nederland en afspreken is niet te doen maar wij hebben ook leuk contact. Dus afstand hoeft je ook niet te weerhouden.