Hopsatee ja maar waarom? Als ze het stom opvatten, weet je gelijk dat je niks aan ze hebt. We zouden best eens eerlijker mogen zijn hoe het ECHT gaat, ipv altijd maar mooi weer spelen.
Ik heb laatst weer iemand een app gestuurd die ik 3 jaar niet gesproken heb. Na ongeluk vriend heb ik weinig van ze haar gehoord en het verwaterde omdat zij niks liet horen na meerdere pogingen van mijn kant.
Ik vond dat toch erg jammer en heb dr 2 weken geleden geappt. Ze was enorm eerlijk, zei ook dat het aan haar lag toen, maar ook waarom. Zij zaten op dat moment in een rotsituatie met hun zoon en kon mij er even niet bij hebben. Nou, had dat dan gezegd. Had ik gewoon begrepen, gezegd dat ze altijd bij me terecht zou kunnen, en dan had ik even wat afstand genomen en gedacht: komt vanzelf weer.
Ze antwoorde dat ze dat had moeten doen en er ook spijt van had. We zouden afspreken, maar ze appte gisteren dat het vanwege zoon en de perikelen niet ging nu. Dat waardeer ik dan enorm. Helemaal goed, app me als je er klaar voor bent. En anders app ik over een maand wel weer.
Daar kom je dan toch veel verder mee?
Nou ja, heel verhaal, sorry 🙈