Toch6 a-technisch iemand? Misschien denkt hij/zij dat hij zijn profielfoto wijzigt en dat ie telkens terug verandert
Wat je niet hardop wilt zeggen.
Ik heb even genoeg aan mezelf en mn gezinnetje. Als ik dat uitleg dan snap je het vast, dus denk zelf ff 3 tellen langer na en laat me met rust.
Pimpelmeesje nee ze zet er elke dag veel foto's op. Ook vaak foto's van eerder maar nooit een paar dagen achter elkaar dezelfde.
Maar waarschijnlijk is ze gepikeerd als ik er naar ga vragen dus doe dat maar niet. Hoewel, als ze morgen weer een nieuwe afspraak maken wel. Mn schoonouders 3x in 3 weken zien is echt de max
Toch6 mijne werden ook al ongeduldig
Aplaus, dat kado is weer een misser
Cactusje een boek voor L, compleet buiten dr interessegebied.
2 weken terug een stinkzeepje voor C (vorm is wel mooi, als een babytje, maar die lucht)
D heeft vorig jaar 2 kapotte helikopters gekregen, kon hij er zelf 1 goeie van maken En dan ook de prijs vertellen... β¬0,50 voor beide
80% van de keren als schoonouders wat geven denk ik "weggegooid geld"
Toch6 zo herkenbaar
smax mijn ouders laten mij bestellen en geven mij dan t geld. Maar dat mag ook gecombineerd worden met ons kado of van mijn broers en zussen (die doen al samen)
Ysabella de prijs maakt opzich niet uit maar kies dan wel iets wat het kind leuk vind. En tweedehands is ook niet erg maar kijk dan wel of het heel/compleet is.
En voor elk (klein)kind ongeveer hetzelfde bedrag is ook wel zo eerlijk. Nu zit er zo 20 euro verschil in. En dat is veel op kleine bedragen
Zo zie je maar weer, gewoon luisteren naar mij ook al heb ik er geen verstand van. Logisch nadenken doet ook een hoop. Nu heb je een hoop gezeik. Blij dat je niet thuis komt vandaag.
[verwijderd]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!
[verwijderd] zoiets kan je het best hardop in een kussen schreeuwen dat lucht op. Wil je er over praten (schrijven)?
[verwijderd]
Pimpelmeesje Ik ben al de hele week ziek, ik voelde me gisteravond ook echt niet lekker en ik ben ook nog emoties van mijn sessie met mijn psychiater van donderdag aan het verwerken. En toen moest ik toch de hele tijd in de weer zijn met R. en alle drama die ze maakte, terwijl het hartstikke laat was en ik alleen nog maar wilde slapen.
[verwijderd] jakkes ondertussen een beetje gezakt allemaal?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje Nee, eerlijk gezegd niet. Ik zit er nog steeds doorheen. Voel me ook weer zieker dan gisteren en eergisteren. Heb ook weer een deel van de dag in bed gelegen en geslapen.
Heb trouwens nog wel in een kussen geschreeuwd. Denk dat ik dat vaker ga doen. Bedankt voor de tip.