Sale kleertjes! I ❤️Uitverkoop!
[verwijderd]
Waarom open ik dit topic ook....
Nour en Nate zitten heel mooi
[verwijderd] oeps...
[verwijderd]
1986Lynn ben heel erg benieuwd! Hopelijk valt het niet klein want hij gaat nu ongeveer naar maat 68.
[verwijderd]
Deze is voor als de baby een meisje is. Anders wordt het een cadeautje voor een vriendin die een meisje verwacht.
[verwijderd]
Heb mij mega ingehouden trouwens. Heb eigenlijk nog een shop verbod.
[verwijderd] haha hoelang duurt ie?
ooo die voetenzak!! Te cute!!
[verwijderd]
Ik heb 2 truien besteld bij z8 en van de week een retour jas op de kop getikt net 60 % korting
[verwijderd]
Oh die schoenen te cute
[verwijderd]
Hopsatee duurt nu al 1.5e maand geloof ik. En moet nog 1.5e maand.. Minstens.. Vind m’n man dan.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Inderdaad: ‘waarom open ik dit topic’. Bovenste en onderste voor de jongste, middelste voor de oudste.
[verwijderd] ik durf dat nooit een winterjas een jaar vantevoren kopen. Ik vind die oranje van Ninni Vi superleuk, maar vind het zo moeilijk om een maat te ‘kiezen’ dan.
Vandaag 5 skinny Levi’s jeans en 1 blouse van Billieblush in de sale bij de Bijenkorf gekocht.
De skinny jeans waren afgeprijsd van €60 naar €17,50 en van €50 naar €15.
de blouse was van €42 naar €12,50
Youtan Het blauwe shirt heeft echt een vreemd model...kort lijf en aan de bovenkant breed (wat door die roezel nog erger lijkt...)... Ze vindt hem evengoed leuk, dus ik denk dat hij wel blijft.
De trui van de oudste heeft een vage print op de achterkant, maar ze vond het zelf juist leuk, dus die blijft ook.
Jurkje is gewoon prima, dus die blijft zeker!