Ik heb Z8 net geplunderd
Sale kleertjes! I ❤️Uitverkoop!
Sorry
Youtan het was al gebeurd hoor ik zat er op te wachten
Hier ook geslaagd bij z8, voor dochter de tuinbroek waar ik gelijk al verliefd op was toen het uitkwam (maar hallo, freaking 50 euro) met bijpassend shirt. En een winterjas voor volgende winter, hoop dat hij niet mega te groot is want de maten van z8 zijn zo raar.
voor zoontje 2 shirts, wilde de broekjes ook nog maar vond het toch wel wat te gek worden voor baby joggingbroekjes, de shirts vind ik dan nog wat aparts hebben.
[verwijderd]
Ik vond het dan weer heel erg tegen vallen bij Z8 vanmorgen.
Dat wat ik leuk vond had ik al en de rest werd ik niet echt warm van.
Van de week wel bij Ot en Sien besteld. 5 halen 2 betalen.
Had nu 10 dingen besteld voor net geen € 100 dus dat vond ik wel heel leuk winkelen.
- Bijgewerkt
Ik heb de afgelopen weken al bij de Bijenkorf geshopt met 50% korting op Molo. Echt precies de smaak van mijn oudste, hij is helemaal gelukig met zijn vogels- en vissentruien
Om 5 voor 5 alles besteld wat ik nog wilde hebben voor de jongens 27 items, oeps
. Toch wel een voordeel een baby die nog 2 keer komt in de nacht. Heb ook leuke dingen besteld met 50 tot 60% korting van tygo en vito.
[verwijderd]
Ik heb mijn allereerste z8 items besteld voor de oudste. Ik vond het zo'n leuke collectie dit jaar.
Ninni vi en Mortenz nu 60% op hun eigen site!
[verwijderd]
Waarom open ik dit topic ook....
Nour en Nate zitten heel mooi
[verwijderd] oeps...
[verwijderd]
1986Lynn ben heel erg benieuwd! Hopelijk valt het niet klein want hij gaat nu ongeveer naar maat 68.
[verwijderd]
Deze is voor als de baby een meisje is. Anders wordt het een cadeautje voor een vriendin die een meisje verwacht.
[verwijderd]
Heb mij mega ingehouden trouwens. Heb eigenlijk nog een shop verbod.
[verwijderd] haha hoelang duurt ie?
ooo die voetenzak!! Te cute!!