Om 5 voor 5 alles besteld wat ik nog wilde hebben voor de jongens 27 items, oeps
. Toch wel een voordeel een baby die nog 2 keer komt in de nacht. Heb ook leuke dingen besteld met 50 tot 60% korting van tygo en vito.
Sale kleertjes! I ❤️Uitverkoop!
[verwijderd]
Ik heb mijn allereerste z8 items besteld voor de oudste. Ik vond het zo'n leuke collectie dit jaar.
Ninni vi en Mortenz nu 60% op hun eigen site!
[verwijderd]
Waarom open ik dit topic ook....
Nour en Nate zitten heel mooi
[verwijderd] oeps...
[verwijderd]
1986Lynn ben heel erg benieuwd! Hopelijk valt het niet klein want hij gaat nu ongeveer naar maat 68.
[verwijderd]
Deze is voor als de baby een meisje is. Anders wordt het een cadeautje voor een vriendin die een meisje verwacht.
[verwijderd]
Heb mij mega ingehouden trouwens. Heb eigenlijk nog een shop verbod.
[verwijderd] haha hoelang duurt ie?
ooo die voetenzak!! Te cute!!
[verwijderd]
Ik heb 2 truien besteld bij z8 en van de week een retour jas op de kop getikt net 60 % korting
[verwijderd]
Oh die schoenen te cute
[verwijderd]
Hopsatee duurt nu al 1.5e maand geloof ik. En moet nog 1.5e maand.. Minstens.. Vind m’n man dan.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Inderdaad: ‘waarom open ik dit topic’. Bovenste en onderste voor de jongste, middelste voor de oudste.
[verwijderd] ik durf dat nooit een winterjas een jaar vantevoren kopen. Ik vind die oranje van Ninni Vi superleuk, maar vind het zo moeilijk om een maat te ‘kiezen’ dan.