• [verwijderd]

Ik heb 2 truien besteld bij z8 en van de week een retour jas op de kop getikt net 60 % korting

• Youtan hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Hopsatee duurt nu al 1.5e maand geloof ik. En moet nog 1.5e maand.. Minstens.. Vind m’n man dan.

[verwijderd] Inderdaad: ‘waarom open ik dit topic’. 🥵 Bovenste en onderste voor de jongste, middelste voor de oudste.

Nieke die blauwe is ook zooo leuk! Die hadden we al, zo leuk op een spijkerbroekje. Wilde het rokje er eigenlijk nog bij, maar heb maar voor de grijs/gele gekozen met een shirt.
      NinniVi blijft echt mooi.

• Nieke hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ik durf dat nooit een winterjas een jaar vantevoren kopen. Ik vind die oranje van Ninni Vi superleuk, maar vind het zo moeilijk om een maat te ‘kiezen’ dan.

Youtan Ik wilde hem eigenlijk voor de oudste, maar die vond hem niet leuk. De jongste keek mee en die wilde hem wel. 😃

Winterjas heb ik voor de jongste van de week in de vooruit gekocht. Vond de kleur zooo mooi dat ik hem niet kon laten hangen...

4 dagen later

Vandaag 5 skinny Levi’s jeans en 1 blouse van Billieblush in de sale bij de Bijenkorf gekocht.

De skinny jeans waren afgeprijsd van €60 naar €17,50 en van €50 naar €15.

de blouse was van €42 naar €12,50

Youtan Het blauwe shirt heeft echt een vreemd model...kort lijf en aan de bovenkant breed (wat door die roezel nog erger lijkt...)... Ze vindt hem evengoed leuk, dus ik denk dat hij wel blijft.

De trui van de oudste heeft een vage print op de achterkant, maar ze vond het zelf juist leuk, dus die blijft ook.

Jurkje is gewoon prima, dus die blijft zeker!

• [verwijderd]

1986Lynn

Één setje voor dochter is te smal 😿 Dat neemt een vriendin over, met een hele slanke dochter!
          Mijn dochter zit in maat 122. Ik had 128/134 besteld en legging maat 134. Haar dochter draagt 116 en paste dit setje goed, nog iets ruim.

De setjes voor de baby passen nu goed. Hij gaat binnenkort naar 68, deze pakjes zijn maat 68 maar vind het allemaal wel klein vallen hoor.
          Hij kan er nu nog zo'n twee cm in groeien, duurt niet lang meer vrees ik. Meteen maar aangetrokken en het staat zooooo leuk! Dat zwarte pakje met "it wasn't me" er op. Dat wordt telkens van het wasrek om de kont dus 😉

Weet niet of ik weer Z8 zal kopen in de toekomst. Vind het lastig met de maten schatten. Had alles al een/twee maten groter besteld, en nog is het net aan op de maat die ze nu dragen.

• [verwijderd]

Youtan

Zie het nu pas, haha ik ook niet hoor dit was nog een jas voor dit jaar erbij. Had al heel de tijd mijn oog erop maar vond hem een beetje duur voor erbij nu toch maar gedaan😂

• [verwijderd]

Schoenen voor de oudste.
          Ivm het laatste paar waren ze afgeprijsd van €104 voor slechts €19 😱
          Daar kon ik ze echt niet voor laten staan.

• [verwijderd]

Petit bateau

Youtan

Deze heb ik in het zwart gekocht voor de middelste. Heel leuk jasje!