Ninni vi en Mortenz nu 60% op hun eigen site!

smax en weer geslaagd! Ook hier een leuk jurkje die ik eigenlijk te duur vond, maar nu spotgoedkoop natuurlijk! En mijn dochter heeft zelf een setje uitgekozen. Grijs/geelrokje van Ninni vi met een geel T-shirt van soft en jolly, nu maar hopen dat het geen een beetje combineert 😊

• smax hebben hierop gereageerd.
    • smax vindt dit leuk

Youtan Hier Ninni vi en Mortenz fan. Het zit zo mooi. Had met 50% al het een en ander gekocht.

• [verwijderd]

1986Lynn ben heel erg benieuwd! Hopelijk valt het niet klein want hij gaat nu ongeveer naar maat 68.

• [verwijderd]

Deze is voor als de baby een meisje is. Anders wordt het een cadeautje voor een vriendin die een meisje verwacht.

• [verwijderd]

Heb mij mega ingehouden trouwens. Heb eigenlijk nog een shop verbod.

• [verwijderd]

Ik heb 2 truien besteld bij z8 en van de week een retour jas op de kop getikt net 60 % korting

• Youtan hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Hopsatee duurt nu al 1.5e maand geloof ik. En moet nog 1.5e maand.. Minstens.. Vind m’n man dan.

[verwijderd] Inderdaad: ‘waarom open ik dit topic’. 🥵 Bovenste en onderste voor de jongste, middelste voor de oudste.

Nieke die blauwe is ook zooo leuk! Die hadden we al, zo leuk op een spijkerbroekje. Wilde het rokje er eigenlijk nog bij, maar heb maar voor de grijs/gele gekozen met een shirt.
                NinniVi blijft echt mooi.

• Nieke hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ik durf dat nooit een winterjas een jaar vantevoren kopen. Ik vind die oranje van Ninni Vi superleuk, maar vind het zo moeilijk om een maat te ‘kiezen’ dan.

Youtan Ik wilde hem eigenlijk voor de oudste, maar die vond hem niet leuk. De jongste keek mee en die wilde hem wel. 😃

Winterjas heb ik voor de jongste van de week in de vooruit gekocht. Vond de kleur zooo mooi dat ik hem niet kon laten hangen...

4 dagen later

Vandaag 5 skinny Levi’s jeans en 1 blouse van Billieblush in de sale bij de Bijenkorf gekocht.

De skinny jeans waren afgeprijsd van €60 naar €17,50 en van €50 naar €15.

de blouse was van €42 naar €12,50