Ik droomde over een familielid van me, die moordenaar was. Hij had het vooral op husky's en herdershonden voorzien. Hij jatte ze overal van de straat en vermoorde ze dan.
Op een gegeven moment zei hij, toen er nergens in de stad meer honden waren, "zullen we naar het asiel gaan? Daar hebben ze vast veel honden, en anders dekken we er eentje zodat ik straks veel puppies heb om te vermoorden."
Wij weigerden natuurlijk aan zijn afschuwelijke plannen mee te werken, maar hij vond dat we beter hem konden helpen met honden vermoorden dan dat hij mensen ging vermoorden. Wij weer weigeren.
Vervolgens vonden we hem 's avonds in ons huis, hij had ingebroken en wachtte ons op met zijn vriendin. We vluchtten naar de slaapkamer en verkleedden ons in hele aparte kleding en pruiken, want dan zou hij ons niet herkennen. Na een heel hoop gezeik en een vechtpartij wisten we uiteindelijk te ontsnappen. Ik werd wakker toen hij ons schreeuwend achterna kwam.
Nou, je kan wel bedenken dat ik rillingen me over de rug liepen toen ik wakker werd. Wat een kut droom.
En nog meer omdat dat familielid in het echt ook een steekje los heeft en we heel slecht met elkaar overweg kunnen. Ga ik me meteen afvragen of dit tekenen zijn ofzo π€