• [verwijderd]

Ik droom alleen als ik mijn medicijnen vergeten ben in te nemen en helaas is het dan altijd een nachtmerrie. Afgelopen week woonden we (ik, mijn gezin, en een paar vrienden) in een hotel. Op een bepaald moment moesten we vluchten. Toen rende ik naar de autogarage sprong mijn auto in reed de bocht om naar de uitgang ging de garagedeur / rolluik al dicht en er stonden allemaal mannen met pistolen op de auto te schieten. Toen ben ik liggend in de auto om de kogels te ontwijken vol gas gaan rijden en ontsnapte ik net op tijd en toen werd ik wakker met het besef dat ik super snel mijn medicatie in moest nemen ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

was vanavond toen ik dochter naar bed bracht weer in slaap gevallen zonder medicatie en dit keer voor het eerst geen nachtmerrie maar een droom. Ben net 10 minuten wakker en schrijf hem meteen op anders ben ik hem morgen weer vergeten. Zit nu zelf te lachen hoe gek deze droom was. komt ie...

Mijn gezin en het gezin van mijn beste vriendin zochten om ik weet niet wat voor reden een ander huis. Toen kwam ik via facebook terecht bij Danny de Munk (hoe verzin ik het ๐Ÿ˜‚) die verhuurde een gestoffeerde vila aan het water en daar konden we met 2 gezinnen in. Daar aangekomen bleek hij er zelf met gezin ook in te wonen en kregen wij allemaal samen 1 grote slaapkamer met 4 2 persoonsbedden een grote eettafel tussen de bedden in en een mini keukentje. De slaapkamer lag met deuren aan het water, dat vond ik gevaarlijk voor dochter en net toen ik wilde vragen aan Danny de Munk of er airco was zodat de deuren dicht konden blijven werd ik wakker. ๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Als er iemand hier goed is in dromen verklaren hoor ik het over deze graag! want snap er echt helemaal niets van. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Edit. Dit is een beetje de samenvatting want ik heb van Danny de Munk ook een hele rondleiding nog door de Vila gehad, de huisregels besproken en zijn vrouw vertelde dat ze de bedden niet had opgemaakt omdat ze dat niet kan en dus nooit doet ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

ik lees net mijn droom hierboven en herken wel een patroon dat mijn (vaak) nachtmerries en nu droom altijd over ergens anders wonen gaan. Ik ga nu toch googelen waar dat voor staat.

• [verwijderd]

Ik droomde vannacht dat ik ruzie had met @[verwijderd] ๐Ÿ˜‚ Ik wilde bij de kappersschool m'n haar laten knippen, omdat je dan veel korting krijgt. Dasty-Queen verklaarde me voor gek, want ze wist zeker dat je bij een kappersschool niet goed geknipt zou worden. Het waren immers leerlingen!๐Ÿ˜…

[verwijderd] Ben je al wat wijzer geworden?
      Ik had een tijd lang ook een droom die steeds terug kwam. Daar heb ik goed advies over gekregen en is heel grappig afgelopen. Daarna heb ik die droom niet meer gehad. Voor details mag je me PB-en als je wil.

• [verwijderd]

[verwijderd] ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ik ben helemaal geen ruziepot. Maar in het echte leven had ik wel hetzelfde advies gegeven als in je droom!

• [verwijderd]

iMoeder deels, via google komt overal terug dat een huis (of waar je woont) staat voor jezelf. Verhuizen is een verandering van je zelfbeeld. Misschien heeft het met het intensieve sporten te maken, dat mijn zelfbeeld daardoor nu veranderd?

• [verwijderd]

[verwijderd] haha! Terwijl ik juist de ervaring heb dat er constant een docent bij staat. Als de leerling ook maar een fout dreigt te maken, stopt de docent hem.
          De leerling moet net zo lang doorgaan tot je kapsel perfect is en na afloop controleert de docent alles heel nauwkeurig en past aan waar nodig. Je krijgt dus veel meer aandacht dan als je naar een gemiddelde kapper gaat.
          Tenminste, de keren dat ik naar een gewone kapper ging, werd het allemaal maar vlug vlug gedaan want het was druk.

Dit probeerde ik uit te leggen in mijn droom, maar je wilde niet luisteren. En jij vond dat ik perse naar een kapper moest waar het minimaal 160 euro kostte. Ik was erg gefrustreerd ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd] haha ik heb 1 slechte ervaring en daarna nooit meer geprobeert. Was model voor puntjes en eind van de rit, 10 a 15 cm korter, heeft de docent het recht geknipt omdat de leerling telkens fouten maakte en het scheef ging.

Ik ging zwemmen met dochter, maar had alvast alleen mijn badpak aan en ging dus in badpak en handdoek de 10 km naar het zwembad toe. Daar even gezwommen, kwam nog het zusje van mijn ex (van toen ik 20 was) tegen, die paste op zijn kinderen. Ik heb mijn dochter ook bij haar achter gelaten (?) omdat ik baantjes wilde trekken. Daar waren de ex en zijn vrouw ook, maar ik heb ze niet gesproken. Daarna ging ik mijn dochter weer ophalen, maar die was eigenlijk een hamster (?) die ik met twee handen oppakte (ik vond dat dus heel gewoon). Er was ook nog een inloopkast met ijsco's tussendoor, maar ik weet niet helemaal meer wanneer dat precies was.

Vandaag staat zwemmen wel op de planning, maar ex woont bij mijn beste weten ergens aan de andere kant van het land dus die kans is niet aanwezig en ik mag toch van harte hopen dat mijn dochter niet ineens een hamster is.

• [verwijderd]

Ik ging naar een sinterklaasviering voor de kinderen, en toen werd mijn naam geroepen. Ik kreeg een jaarabonnement op de Viva van de beste man.
            Vervolgens ben ik gaan uitzoeken wie daar achter kon zitten, mijn vader was het niet, want die was net zo verbaasd dat hij een abonnement op de Quest had gekregen. Iedereen die ik kende viel op een of andere manier af. Uiteindelijk bleef alleen de pastoor over (???), maar de kerk zou de Viva waarschijnlijk niet goedkeuren.
            Toen kon ik nog maar een conclusie trekken: Sinterklaas bestond echt. ๐Ÿค”

Ik woonde bij mijn moeder en zij ging verhuizen, in het nieuwe huis waren slaapkamers tekort voor mij en mijn dochters. Er was ook een kamer waar massagestoelen stonden, alleen die kostten heel veel geld om aan te zetten. Er waren ook 2 badkamers. Tussen de woonkamer en keuken waren de slaapkamers waar ik met mijn dochters kon slapen, de bedden stonden gewoon in een soort brede hal en door gordijnen van elkaar te scheiden. Ik dacht, als we echt hier heen gaan verhuizen vertel ik mijn man dat ik zwanger ben zodat hij er voor kan zorgen dat ik in een fatsoenlijk huis kom waar we allemaal een fatsoenlijke slaapkamer hebben. Vlak voor ik wakker werd zag ik mezelf over een lange plank boven het gras naar het huis toe lopen, het was zo'n Amerikaans huis met alleen begane grond, onder de veranda hingen 2 trossen bananen en er zat een kleine papegaai op een touw. Echt vaag...

Ik heb al een jaar of 3 geen contact meer met mijn moeder dus hoe ik erbij kom dat ik bij mijn moeder woonde...

Ik zit met mijn man op een terras aan het strand. Op een gegeven moment staat hij op en zeg ik: "wat ga je doen?" Geen reactie en hij loopt gewoon door richting de zee wat nog best een eind is. Tergend langzaam. En ik blijf dus gewoon zitten. Hij loopt de zee in, verdwijnt onder water en komt niet meer terug. En ik zit daar maar stom naar de zee te kijken.

(Man heeft slaapproblemen, is daardoor overspannen en zit niet lekker in zijn vel. Relatie loopt dus ook niet lekker....)

• [verwijderd]

Cactusje Ik heb al een jaar of 3 geen contact meer met mijn moeder dus hoe ik erbij kom dat ik bij mijn moeder woonde

Herkenbaar, bizar is dat hรจ? Ik heb ook al jaren geen contact meer met mijn moeder en droom bijna wekelijks wel een keer dat ik bij haar woon. Vraag me af wat dat zou kunnen betekenen..

• [verwijderd]

Ik droomde over een familielid van me, die moordenaar was. Hij had het vooral op husky's en herdershonden voorzien. Hij jatte ze overal van de straat en vermoorde ze dan.
                  Op een gegeven moment zei hij, toen er nergens in de stad meer honden waren, "zullen we naar het asiel gaan? Daar hebben ze vast veel honden, en anders dekken we er eentje zodat ik straks veel puppies heb om te vermoorden."
                  Wij weigerden natuurlijk aan zijn afschuwelijke plannen mee te werken, maar hij vond dat we beter hem konden helpen met honden vermoorden dan dat hij mensen ging vermoorden. Wij weer weigeren.

Vervolgens vonden we hem 's avonds in ons huis, hij had ingebroken en wachtte ons op met zijn vriendin. We vluchtten naar de slaapkamer en verkleedden ons in hele aparte kleding en pruiken, want dan zou hij ons niet herkennen. Na een heel hoop gezeik en een vechtpartij wisten we uiteindelijk te ontsnappen. Ik werd wakker toen hij ons schreeuwend achterna kwam.

Nou, je kan wel bedenken dat ik rillingen me over de rug liepen toen ik wakker werd. Wat een kut droom.
                  En nog meer omdat dat familielid in het echt ook een steekje los heeft en we heel slecht met elkaar overweg kunnen. Ga ik me meteen afvragen of dit tekenen zijn ofzo ๐Ÿค

[verwijderd]
                  Ik heb er even over nagedacht, ik denk dat het komt omdat ik zwanger ben en mijn moeder dat iig niet van mij zal horen.

• [verwijderd]

Cactusje ah dat klinkt begrijpelijk.. Knuffel, zal niet makkelijk zijn!

Wel gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!

6 dagen later
                    • [verwijderd]

Ik had fraude gepleegd, was in totaal 30 euro wat ik niet aan belasting betaald had.
                    De politie kwam achter me aan, en ik had een hele vlucht tactiek bedacht. Ik was vlakbij Lake Michigan (waarom??) en kwam daar een stel tieners tegen. Hen vertelde ik dat ik naar een zwembad in het westen ging, zodat zij dat tegen de politie konden zeggen.
                    Ik zou dan zelf stiekem juist naar het oosten gaan. Ik kon het oosten echter niet vinden, dus ik werd gepakt door de politie.

En toen bleek ik zwanger te zijn... Ik moest een jaar in de gevangenis en was er helemaal kapot van. Bevallen in de gevangenis, vervolgens mijn pasgeboren baby afgeven aan familie ๐Ÿ™
                    Wat een ellende, en dat voor die paar euro fraude... Echt, wat vervloekte ik mezelf.

Heel aparte droom, gelukkig is het niet waar๐Ÿ˜Œ

Ok voor degene die dromen kunnen verklaren onder ons, explain this!
                    Ik droomde dat ik in een glazen lift stond met mijn dochter en dat dat ik boven het water hing. Vanaf mijn voeten zie ik 3 witte punten op een rij in het water die vervolgens omhoog komen en ik zie een reusachtige zeer agressieve rog zich helemaal opwerpen om vervolgens in de aanval te gaan en wil zich de lift in werken. Ik duw deur heel hard dicht en schreeuw naar mijn dochter om helemaal naar achteren te gaan staan, op dat moment begint de lift te zakken in het water! Ik ben nog steeds die enorme rog aan het tegenhouden en kan de deur nauwelijks meer houden. Met het zakken van de lift komt er allemaal water naar binnen, ik kijk naar links en zie dat er nog een deuropening is maar de deur staat wagenwijd open. Het water komt inmiddels tot aan mijn buik en ik probeer de deur links van me met mijn voeten dicht te duwen en voor me dus met mijn armen tegen die rog. De lift verdwijnt en ik zwem in heel diep zwart, stormachtig water, ben dochter kwijt, zie die rog weer komen echt reusachtig is die en heeft inmiddels een kleinere bij zich. Ik probeer uit alle macht weg te zwemmen en ga steeds kopje onder. Ik voel dat er iets langs mijn benen afgaat en op dat moment word ik wakker.
                    Nou kom maar op !