• [verwijderd]

Ik droomde dat ik met mijn zus naar een oud kasteel ging waar je in kon sporten.
Tijdens het sporten kwamen we een oude vriend van me tegen, en hij deed mee. Na afloop ging mijn zus ergens omkleden en wij bleven alleen achter.
Vervolgens wilde ik uit het niets die oude vriend zoenen! Hij hield me in eerste instantie tegen, omdat ik gewoon een relatie heb.
En toch gingen we zoenen. En na afloop dacht ik: "jij zoent beter dan mijn man." En: "dus zΓ³ voelt vreemdgaan."

Toen kwam mijn zus terug en gingen we met z'n allen lunchen, alsof er niets gebeurd was.

Zo'n aparte droom! Ik heb die vriend jaren niet gezien en ik heb nooit gevoelens of seksuele gedachtes bij hem gehad. Was gewoon een aardige kerel, niks meer dan dat. Zo vaag dat nu dit gebeurde.

Dat ik ineens toch 2 dikke strepen op de zwangerschapstest had

• [verwijderd]

Toch6 haha oh jongens, ik dacht even dat ik een ander topic geopend had. Mijn mond viel al open, dus tΓ³ch 5 πŸ˜›
    Toen zag ik de titel van het topic haha

[verwijderd] haha nee dat was het niet vandaag. Ik heb alleen in mn droom getest. Wel dag 41 nu (donderdag was test negatief)

8 dagen later
      • [verwijderd]

Ik droomde dat ik aan het bevallen was, het was een jongetje. Toen hij geboren was, kwam de borstvoeding niet op gang, dus ik gaf hem yoghurt met stukjes appel erin.
      Ik twijfelde later of dat wel goed was, dus ik belde de verloskundige. Die zei: "zo lang je borstvoeding niet op gang komt, is dat een prima alternatief hoor. Lekker voedzaam."🀐
      De volgende dag ging ik met de baby naar een vriendin, met de trein. Voelde me prima. En iedereen vond dat volkomen logisch.😳

Ik twijfelde alleen nog over de naam: Jevan/Jovan of Kilian. Dus ik wachtte tot ik mijn man weer eens tegen zou komen, en dan zou ik hem vragen wat hij leuker vond. En in de tussentijd noemde ik de baby "Naamloos". En ook dat vond iedereen heel normaal.

En toen ik wakker werd dacht ik: huh, er klopte iets niet aan die droom! Tot ik me besefte dat de meeste kraamvrouwen eerst nog een tijdje in bed blijven. Was echt zo'n "aha!" momentjeπŸ˜‚

Ik ben de laatste tijd echt ZO saai in mn dromen, echt ongelofelijk. Afgelopen nacht heb ik gedroomd over parkeervakken. Ja echt, parkeervakken. Dat ik ruzie aan het maken was met iemand over parkeervakken in de straat en hoeveel eigen auto’s je in de straat mocht parkeren. Even serieus, dat verzin je toch niet??
      Toen ik wakker werd was ik helemaal chagrijnig op mezelf dat ik zulke stomme dingen droom. πŸ™„

Ik heb tegenwoordig alleen maar nachtmerries ☹ Doe mij maar een droom over parkeervakken iMoeder

Vannacht droomde ik dat ik in een doolhof liep en dat ik er niet meer uit kwam. Het werd steeds donkerder en ik bleef maar dolen.... ik hoorde voetstappen en werd gevolgd door een moordenaar, dus zette het op een rennen. Ik kwam ook nog een paar doodenge dwergen tegen en probeerde me in de struiken te verstoppen. De rest weet ik niet meer... en dat is denk ik maar beter ook 😬

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn moeder de kinderen ging ophalen bij de opvang en dat ik haar vroeg: 'Heb je de oudste ook meegenomen?' En dat ze zei 'Oh nee dat ben ik vergeten'.
        Ik kon vervolgens niet meer vinden waar de opvang was, geen telefoonnummer te vinden en het werd later en later. Heel die droom bezig geweest met mijn oudste vinden/zoeken en ik bleef maar schelden op mijn moeder. Werd er raar wakker van.

Een paar dagen terug droomde ik kennelijk iets, geen idee meer wat, maar Ik riep KEIHARD in het echt: KAN DAT VIDEOSPELLETJE WAT ZACHTER!!!!

Ik werd er wakker van een man ook.. Hij zo: wtf doe je?
        Ik: huh wat ja dat spelletje.
        Hij: welk spelletje, idioot, het is 0400 en nu kan ik niet meer slapen
        Ik: sorry. En ik sliep weer verder
        Man heeft hele nacht wakker gelegen πŸ˜…

• [verwijderd]

Ik droomde laatst dat ik met mijn trainer (jonge gespierde gozer) op vakantie was naar Italië en dat ik heel graag met hem wilde seksen, maar dat hij me te oud vond. 🀯

Ik vind dat hij prachtige onderarmen heeft, maar seksen.. nee bedankt. Gekkie.

• [verwijderd]

Ik droom alleen als ik mijn medicijnen vergeten ben in te nemen en helaas is het dan altijd een nachtmerrie. Afgelopen week woonden we (ik, mijn gezin, en een paar vrienden) in een hotel. Op een bepaald moment moesten we vluchten. Toen rende ik naar de autogarage sprong mijn auto in reed de bocht om naar de uitgang ging de garagedeur / rolluik al dicht en er stonden allemaal mannen met pistolen op de auto te schieten. Toen ben ik liggend in de auto om de kogels te ontwijken vol gas gaan rijden en ontsnapte ik net op tijd en toen werd ik wakker met het besef dat ik super snel mijn medicatie in moest nemen πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

was vanavond toen ik dochter naar bed bracht weer in slaap gevallen zonder medicatie en dit keer voor het eerst geen nachtmerrie maar een droom. Ben net 10 minuten wakker en schrijf hem meteen op anders ben ik hem morgen weer vergeten. Zit nu zelf te lachen hoe gek deze droom was. komt ie...

Mijn gezin en het gezin van mijn beste vriendin zochten om ik weet niet wat voor reden een ander huis. Toen kwam ik via facebook terecht bij Danny de Munk (hoe verzin ik het πŸ˜‚) die verhuurde een gestoffeerde vila aan het water en daar konden we met 2 gezinnen in. Daar aangekomen bleek hij er zelf met gezin ook in te wonen en kregen wij allemaal samen 1 grote slaapkamer met 4 2 persoonsbedden een grote eettafel tussen de bedden in en een mini keukentje. De slaapkamer lag met deuren aan het water, dat vond ik gevaarlijk voor dochter en net toen ik wilde vragen aan Danny de Munk of er airco was zodat de deuren dicht konden blijven werd ik wakker. πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

Als er iemand hier goed is in dromen verklaren hoor ik het over deze graag! want snap er echt helemaal niets van. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Edit. Dit is een beetje de samenvatting want ik heb van Danny de Munk ook een hele rondleiding nog door de Vila gehad, de huisregels besproken en zijn vrouw vertelde dat ze de bedden niet had opgemaakt omdat ze dat niet kan en dus nooit doet 🀣

• [verwijderd]

ik lees net mijn droom hierboven en herken wel een patroon dat mijn (vaak) nachtmerries en nu droom altijd over ergens anders wonen gaan. Ik ga nu toch googelen waar dat voor staat.

• [verwijderd]

Ik droomde vannacht dat ik ruzie had met @[verwijderd] πŸ˜‚ Ik wilde bij de kappersschool m'n haar laten knippen, omdat je dan veel korting krijgt. Dasty-Queen verklaarde me voor gek, want ze wist zeker dat je bij een kappersschool niet goed geknipt zou worden. Het waren immers leerlingen!πŸ˜…

[verwijderd] Ben je al wat wijzer geworden?
              Ik had een tijd lang ook een droom die steeds terug kwam. Daar heb ik goed advies over gekregen en is heel grappig afgelopen. Daarna heb ik die droom niet meer gehad. Voor details mag je me PB-en als je wil.

• [verwijderd]

[verwijderd] πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ik ben helemaal geen ruziepot. Maar in het echte leven had ik wel hetzelfde advies gegeven als in je droom!

• [verwijderd]

iMoeder deels, via google komt overal terug dat een huis (of waar je woont) staat voor jezelf. Verhuizen is een verandering van je zelfbeeld. Misschien heeft het met het intensieve sporten te maken, dat mijn zelfbeeld daardoor nu veranderd?

• [verwijderd]

[verwijderd] haha! Terwijl ik juist de ervaring heb dat er constant een docent bij staat. Als de leerling ook maar een fout dreigt te maken, stopt de docent hem.
                  De leerling moet net zo lang doorgaan tot je kapsel perfect is en na afloop controleert de docent alles heel nauwkeurig en past aan waar nodig. Je krijgt dus veel meer aandacht dan als je naar een gemiddelde kapper gaat.
                  Tenminste, de keren dat ik naar een gewone kapper ging, werd het allemaal maar vlug vlug gedaan want het was druk.

Dit probeerde ik uit te leggen in mijn droom, maar je wilde niet luisteren. En jij vond dat ik perse naar een kapper moest waar het minimaal 160 euro kostte. Ik was erg gefrustreerd πŸ˜‚