was vanavond toen ik dochter naar bed bracht weer in slaap gevallen zonder medicatie en dit keer voor het eerst geen nachtmerrie maar een droom. Ben net 10 minuten wakker en schrijf hem meteen op anders ben ik hem morgen weer vergeten. Zit nu zelf te lachen hoe gek deze droom was. komt ie...
Mijn gezin en het gezin van mijn beste vriendin zochten om ik weet niet wat voor reden een ander huis. Toen kwam ik via facebook terecht bij Danny de Munk (hoe verzin ik het π) die verhuurde een gestoffeerde vila aan het water en daar konden we met 2 gezinnen in. Daar aangekomen bleek hij er zelf met gezin ook in te wonen en kregen wij allemaal samen 1 grote slaapkamer met 4 2 persoonsbedden een grote eettafel tussen de bedden in en een mini keukentje. De slaapkamer lag met deuren aan het water, dat vond ik gevaarlijk voor dochter en net toen ik wilde vragen aan Danny de Munk of er airco was zodat de deuren dicht konden blijven werd ik wakker. π€¦πΌββοΈ
Als er iemand hier goed is in dromen verklaren hoor ik het over deze graag! want snap er echt helemaal niets van. πππ
Edit. Dit is een beetje de samenvatting want ik heb van Danny de Munk ook een hele rondleiding nog door de Vila gehad, de huisregels besproken en zijn vrouw vertelde dat ze de bedden niet had opgemaakt omdat ze dat niet kan en dus nooit doet π€£