[verwijderd]
Sevenof9 haha da's goed om te weten dat ze die daar hebben. Nou aten wij die dingen ook niet toen we nog niet vegan waren, maar toch he... Je moet er maar ineens trek in krijgen
Sevenof9 haha da's goed om te weten dat ze die daar hebben. Nou aten wij die dingen ook niet toen we nog niet vegan waren, maar toch he... Je moet er maar ineens trek in krijgen
Vannacht typisch gevalletje van verwerken wat je overdag meemaakt of hoort. Gisteren te horen gekregen dat mijn neef uit Frankrijk in het zkh ligt, hij heeft darmkanker en dat komt niet meer goed, ze verwachten dat hij snel sterft.
En wat heb ik vannacht gedroomd, dat ik in Frankrijk was. Met mijn Franse familie en dat ik een knuffel kreeg van mijn tante en dat ze vroeg 'heb je het al gehoord van ...' . Het houd me erg bezig momenteel, terwijl ik hem echt al jaren niet meer heb gezien. Maar zijn ouders wel nog een paar jaar terug
Geen idee waar deze droom vandaan kwam, maar ik was de begeleider van Prince Harry en Meghan. Ik moest zorgen dat ze op tijd ergens kwamen en dat er genoeg te eten was. En het land was overstroomd, dus we zaten in van die grote donuts.
Echt he, ik heb niks met koningshuizen en er is al tijden niks overstroomd.
Marshmallow dat is wel een confronterende droom. Sterkte, want ook al zie je elkaar bijna nooit, of al heel lang niet, het is wel iemand waar je (hopelijk goede) herinneringen aan hebt
Ik had ineens een andere vriend, naast mijn man. En het is geeneens eisprongtijd
Wat een vervelend nieuws sterkte.
Ik had vannacht een ge-wel-dige slaapverlamming en ik heb dat altijd als ik op mijn rug lig, iemand enig idee hoe dat kan? Er komt dan altijd iemand de kamer binnen gelopen het voelt alsof ik door die gene vermoord word en geen adem kan halen.
Ik durf dus ook nooit op mijn rug te slapen.
Ik droomde vannacht dat ik weer voor de klas stond, voor kinderen van 15-16 jaar ongeveer. Ik legde uit hoe lucht uitzet bij verhitting en hoe klei juist krimpt en dat we daarom rekening moeten houden met luchtbellen in de klei etc. Ze luisterden en ik voelde me zo zeker van mijn zaak, dat was fijn.
Ik had me toch een nare droom vannacht! Ik voel nog nog steeds dat ik zo verdrietig en overstuur was:
Ik droomde vannacht dus dat ik terminaal ziek was. Dat was echter nogal plotseling en ik werd opgenomen in het ziekenhuis. Diezelfde dag zou ik nog overlijden en ik werd heel lief verzorgd en getroost door mijn .....collegaβs en teamgenoten! Die kwamen ook allemaal langs en toen ik dus hoorde dat ik binnenkort (als in binnen 2 uur) zou sterven raakte ik helemaal overstuur en moest ik mijn ouders en vriendinnen en kinderen en man ineens bellen om dat te zeggen en er was geen tijd meer om leuke dingen te doen of af te spreken. Ik kon voor mijn kinderen alleen nog een voice app inspreken (en ik haat zelfs voice-apps
)
Ik ben nu serieus bang dat ik teveel werk ofzo?!
Ik droomde dat @[verwijderd] haar eerste echo had. Haar vriend kon plotseling niet mee ivm een zeer belangrijke werkdeal waar hij heel veel geld mee binnen kon slepen. Ik ging dus met haar mee. Ze was ontzettend bang dat het niet goed was en durfde niet te kijken. Moest bijna vastgezet worden met riemen omdat ze alle kanten op ging op dat bed Toen merkte ze ineens dat ze door het spartelen haar shirt omhoog had gewurmd en in haar blote boobs lag
Ze kalmeerde en de echo kon gemaakt worden. Ze bleek veel verder te zijn, ruim 30 weken, en toen viel ze flauw. Toen werd ik wakker. OkΓ© dan
Hopsatee Ahhh kun je echt naar van zijn hè!
Schuurpapier hahahahaahahahahaahahhahahahaha
[verwijderd] Ik werd wakker en dacht echt ff: hè?!
Schuurpapier hahahaha ja hoe dan?
Ik sta in de tuin en wil via de schuifpui naar binnen, maar de deur gaat niet meer open. Mijn kinderen zitten op de bank en dan gaat de gangdeur openen...... er komt er een ongelofelijke mega grote anaconda de woonkamer in gegleden (met een kop van een meter zo groot). Ik probeer ondertussen in paniek nog de deur open te maken, terwijl het beest mijn kinderen verslind. Wanneer hij klaar is, gaat hij via dezelfde weg weer terug en vlirgt opeens de schuifpui toch open... en wakker...
Rietjesbeker sorry maar
Deliana oh bah
Schuurpapier hahahahaha hoe kom je erop
Ik droomde dat ik naar de sportschool ging, en toen ik op een fiets stapte met de bedoeling om te gaan spinnen realiseerde ik me ineens dat dat volslagen belachelijk was, dus toen ben ik weggelopen en een ijsje gaan eten.
[verwijderd] haha dat zijn de leukere en lekkere dromen!