Ik had me toch een nare droom vannacht! Ik voel nog nog steeds dat ik zo verdrietig en overstuur was:

Ik droomde vannacht dus dat ik terminaal ziek was. Dat was echter nogal plotseling en ik werd opgenomen in het ziekenhuis. Diezelfde dag zou ik nog overlijden en ik werd heel lief verzorgd en getroost door mijn .....collega’s en teamgenoten! Die kwamen ook allemaal langs en toen ik dus hoorde dat ik binnenkort (als in binnen 2 uur) zou sterven raakte ik helemaal overstuur en moest ik mijn ouders en vriendinnen en kinderen en man ineens bellen om dat te zeggen en er was geen tijd meer om leuke dingen te doen of af te spreken. Ik kon voor mijn kinderen alleen nog een voice app inspreken πŸ₯Ί (en ik haat zelfs voice-appsπŸ˜‚)

Ik ben nu serieus bang dat ik teveel werk ofzo?!

Ik droomde dat @[verwijderd] haar eerste echo had. Haar vriend kon plotseling niet mee ivm een zeer belangrijke werkdeal waar hij heel veel geld mee binnen kon slepen. Ik ging dus met haar mee. Ze was ontzettend bang dat het niet goed was en durfde niet te kijken. Moest bijna vastgezet worden met riemen omdat ze alle kanten op ging op dat bed 🀣 Toen merkte ze ineens dat ze door het spartelen haar shirt omhoog had gewurmd en in haar blote boobs lag πŸ˜‚ Ze kalmeerde en de echo kon gemaakt worden. Ze bleek veel verder te zijn, ruim 30 weken, en toen viel ze flauw. Toen werd ik wakker. OkΓ© dan πŸ˜†

Ik sta in de tuin en wil via de schuifpui naar binnen, maar de deur gaat niet meer open. Mijn kinderen zitten op de bank en dan gaat de gangdeur openen...... er komt er een ongelofelijke mega grote anaconda de woonkamer in gegleden (met een kop van een meter zo groot). Ik probeer ondertussen in paniek nog de deur open te maken, terwijl het beest mijn kinderen verslind. Wanneer hij klaar is, gaat hij via dezelfde weg weer terug en vlirgt opeens de schuifpui toch open... en wakker... πŸ˜±πŸ™„

7 dagen later
        • [verwijderd]

Ik droomde dat ik naar de sportschool ging, en toen ik op een fiets stapte met de bedoeling om te gaan spinnen realiseerde ik me ineens dat dat volslagen belachelijk was, dus toen ben ik weggelopen en een ijsje gaan eten. 🀣

Ik droomde vanochtend dat ik opstond, ging douchen, aankleden, haar en make-up doen, koffie zetten enz. en toen werd ik wakker. En toen dacht ik: ja DAAAAAAAAAG dat ga ik echt niet nog een keer doen.
          En toen bleef ik veel te lang op mijn nest liggen 😢

Ik heb weer een rare droom gehad vannacht. Ik droomde dat ik uit 3 mannen kon kiezen met wie ik seks kon hebben. 1 daarvan was een collega van mij en in die droom wilde ik hem niet uitkiezen, want dat zou vreemd zijn. Kennelijk niet dat ik uit 3 mannen kon kiezen πŸ˜‚ 🀣

Maar toch is het nu raar om die collega te zien

Ik heb deze week al twee keer gedroomd over auto ongelukken en nu hoop ik toch heel erg dat ik geen latente voorspellende gaven heb

• [verwijderd]

Ik droomde dat ik met mijn zus naar een oud kasteel ging waar je in kon sporten.
          Tijdens het sporten kwamen we een oude vriend van me tegen, en hij deed mee. Na afloop ging mijn zus ergens omkleden en wij bleven alleen achter.
          Vervolgens wilde ik uit het niets die oude vriend zoenen! Hij hield me in eerste instantie tegen, omdat ik gewoon een relatie heb.
          En toch gingen we zoenen. En na afloop dacht ik: "jij zoent beter dan mijn man." En: "dus zΓ³ voelt vreemdgaan."

Toen kwam mijn zus terug en gingen we met z'n allen lunchen, alsof er niets gebeurd was.

Zo'n aparte droom! Ik heb die vriend jaren niet gezien en ik heb nooit gevoelens of seksuele gedachtes bij hem gehad. Was gewoon een aardige kerel, niks meer dan dat. Zo vaag dat nu dit gebeurde.

Dat ik ineens toch 2 dikke strepen op de zwangerschapstest had

• [verwijderd]

Toch6 haha oh jongens, ik dacht even dat ik een ander topic geopend had. Mijn mond viel al open, dus tΓ³ch 5 πŸ˜›
            Toen zag ik de titel van het topic haha