• [verwijderd]

Dat ik zonder make-up naar m’n werk ben gegaan en dat niemand er iets van zei.
ik zag mezelf toevallig in de spiegel en schaamde me doodπŸ™ˆ Ik was heel boos dat niemand iets tegen me had gezegd.

Heb nooit heel veel make-up op hoor. Maar wel altijd mascara.

Nachtmerries gehad vannacht. Over een enorm groot gebouw van gestapelde grijze blokken. Op de grond en vlak boven de grond waren er grote, grommende honden, geesten en beulen, ze wachtten op iets. Langs de plafonds hingen toeschouwers volverwachting naar de zanderige vloer te kijken, er klonk geroezemoes en een soort snerpend gekraak.

Ik vloog door de grote, dreigende ruimte en vervolgens door een raam naar buiten. Daar zag ik dat een hoge muur om het gebouw heen stond. Tussen het gebouw en de muur honderden, duizenden mensen -ook kinderen en baby's- en schapen tegen elkaar gedrukt, ook wachtend. En ik realiseerde me dat het gebouw een arena was en dat de mensen en de schapen elk moment naar binnen geloodst konden worden. In mijn hoofd klonk een soort countdown naar het moment dat het licht uit zou gaan en de afslachting kon beginnen.

Ik wilde niet zien wat er zou gebeuren en vloog weg. Ik wilde me concentreren op de kleur van de lucht en de lichten van een stad in de verte, op boomtoppen en op koude wind op mijn huid. Dus ik vloog, en ik vloog maar, terwijl ik ondertussen in alle vezels van mijn lijf voelde dat er iets vreselijks aan de gang was.

Na een tijd keerde ik terug en vond het gebouw verlaten, zwartgeblakerd. As op de vloer, en her en der versteende kinderen, gesmolten gezichten. Luc was er ook en zei: "Het was vreselijk, maar ik liep geen gevaar, jij ook niet als je gebleven was. We waren maar toeschouwers."

Toen ik wakker werd wist ik nog dat ik vreemd gedroomd had. Het enige wat ik nu nog weet is dat er tomaten in voorkwamen πŸ€”

• [verwijderd]

[verwijderd] he bah...
    Ik heb ook over de efteling gedroomd vannacht. Ik zat met mijn moeder en zoontje in een op hol geslagen carousel. Ik ben er uit gesprongen met mijn zoontje en kreeg daarna een appje van een vriendin dat ik niet het filmpje van het nieuws moest kijken waarbij de carousel de afgrond in stortte. Daarna geprobeerd mijn moeder te bellen maar haar telefoon was afgesloten....
    Bah, zo'n droom waar ik de rest van de dag last van Ga hebben

• [verwijderd]

Manque oh wat een nare droom! Behalve dat vliegen dan, ik houd van vliegen in mijn dromen.

• [verwijderd]

Nou hier weer een hitsige droom πŸ™ˆ

Manque Wat een afschuwelijke droom. Maar wel van het soort die ik bedoelde in het schrijftopic, hier zou je een prachtig verhaal van kunnen maken.

• [verwijderd]

Ik merk dat ik de laatste tijd alleen maar heel erg realistische dromen heb. Vroeger kon ik heel warrig dromen waarbij locatie/mensen totaal niet bij elkaar klopten. Nu zijn de dromen vaak dat in wakker word en ik bijv. de deur hoor, man hoor praten of zoon die wat vraagt en daarna word ik echt wakker en blijkt dat een droom te zijn.

• [verwijderd]

Ik droomde dat ik in een bos was en aan het jagen was op een hert.

Belachelijk!

• [verwijderd]

Ik droomde van mijn ex en dat we weer bij elkaar waren. Dat alles opgelost en uitgepraat was maar dat ik toch voelde dat er nog steeds iets niet klopte.
    Ik denk dat ik ergens heel diep van binnen graag alles zou willen uitpraten met hem maar dat is absoluut onmogelijk.
    Meteen daarna droomde ik van mijn man en dat het met hem zΓ³veel beter is (is het uiteraard ook) en dat ik een bericht kreeg van een of andere app dat melde dat ik zwanger was. Maar dat was veel te vroeg om al te weten, ik kon pas over twee weken testen of het waar was.
    En laat dat nou ook écht zo zijn... hopelijk is het een goed voorteken ofzo 😊

Ik droom de laatste tijd heel veel en heel realistisch, dat ik serieus in de war ben als ik wakker word omdat ik dan even niet goed weet waar ik ben. En het gaat vooral over mensen uit mijn verleden, in de meest rare, bizarre situaties.

21 dagen later

Ik ben ongesteld en buiten dat ik dan last krijg van bijv nachtzweten ga ik zo eng realistisch dromen en dat ik dan ook echt boos en verdrietig wakker wordt. Ik heb nu in 8 dagen al 2x gedroomd dat mijn man besloot bij me weg te gaan voor een ander 😳 Wat een nare droom zeg!

• [verwijderd]

Dat ik werkte voor de koninklijke familie en ik er voor verantwoordelijk was dat Willem Alexander 50 tinten grijs zou lezen.

• [verwijderd]

Dat ik opeens in een studentenhuis woonde met allemaal studiegenoten van 5 - 10 jaar geleden. Het huis huurden we voor 1313 euro per maand en iedereen moest 155 euro inleggen. (Echt, waarom ik die getallen onthoud...)
    Maar het huis was heel klein en we sliepen met z'n achten op 1 kamer, alle bedden tegen elkaar aangeschoven omdat het anders niet paste. En toen was ik boos omdat ik nu geen seks kon hebben met mijn man, omdat iedereen dan toe kon kijken πŸ˜‚

• [verwijderd]

Vannacht kwam ineens heel onverwacht een ex van 12 jaar geleden op bezoek.
    Ik was heel verbaasd want begreep niet wat hij bij mij moest, hij had onze vriendschap (na onze relatie zijn we nog een paar jaar goed bevriend geweest) immers verbroken.
    Toen vroeg hij om wat te eten want hij had vreselijke honger, en zei hij dat hij zin had in kroketten. En hij was zwaar beledigd en vol onbegrip toen ik zei dat we die niet hadden omdat we vegan zijn.

Waar hÑÑl ik het vandaan he πŸ˜πŸ˜‚

[verwijderd] Dat zou ik ook schandalig vinden! Wij hebben hier gewoon vegan kroketten in de vriezer πŸ˜‰ Dankjewel Aldi.

Maar wat ik zelf gedroomd heb... geen idee. Volgens mij onthou ik mijn dromen niet echt als ik wakker word van mijn wekker. Ik heb het idee dat ik ze wel onthou als ik uit mezelf wakker word.

• [verwijderd]

Sevenof9 haha da's goed om te weten dat ze die daar hebben. Nou aten wij die dingen ook niet toen we nog niet vegan waren, maar toch he... Je moet er maar ineens trek in krijgen 😁

17 dagen later

Vannacht typisch gevalletje van verwerken wat je overdag meemaakt of hoort. Gisteren te horen gekregen dat mijn neef uit Frankrijk in het zkh ligt, hij heeft darmkanker en dat komt niet meer goed, ze verwachten dat hij snel sterft.
        En wat heb ik vannacht gedroomd, dat ik in Frankrijk was. Met mijn Franse familie en dat ik een knuffel kreeg van mijn tante en dat ze vroeg 'heb je het al gehoord van ...' . Het houd me erg bezig momenteel, terwijl ik hem echt al jaren niet meer heb gezien. Maar zijn ouders wel nog een paar jaar terug πŸ™

Geen idee waar deze droom vandaan kwam, maar ik was de begeleider van Prince Harry en Meghan. Ik moest zorgen dat ze op tijd ergens kwamen en dat er genoeg te eten was. En het land was overstroomd, dus we zaten in van die grote donuts.
          Echt he, ik heb niks met koningshuizen en er is al tijden niks overstroomd.

Marshmallow dat is wel een confronterende droom. Sterkte, want ook al zie je elkaar bijna nooit, of al heel lang niet, het is wel iemand waar je (hopelijk goede) herinneringen aan hebt

Ik had ineens een andere vriend, naast mijn man. En het is geeneens eisprongtijd πŸ™„