Adje Had ik de kans om mijn nick te veranderen, voer ik toch gewoon weer Adje in π€£ Ach ja, zo raak ik iig niet van mezelf in de war. Ik ben dus Adje, moeder van 4 kinderen (3 dochters en 1 zoon) waarvan jongste dochter als pleegkind bij ons is komen wonen.
[verwijderd] Nieuw hier. Op ZP al heeeeeeeel lang lid. Nu wel onder een andere naam. Ik ga hier eens rondkijken. Het ziet er alleen al op de voorpagina al goed uit. Leuk initiatief.
Winter Voorheen Winter30, nu Winter. Moeder van 2 jongens. De oudste is 5 jaar en heeft autisme, de jongste wordt binnenkort alweer 2 jaar.
EllenDK Meestal stille lezer, Nederlandse mamma in Denemarken met twee zoons van 7 en 4 jaar. Het ziet er hier echt heel fijn uit!
Shimmer Hi, op zp vooral meelezer, wel al bijna 8 jaar lid. Hier wil ik actiever gaan mee praten. Zoon van 6 en puberdochter.
Winter [verwijderd] Ja leuk! π Nu even rustig wennen aan de nieuwe namen hoor, ik ben er nooit zo snel mee. Ik was verdorie ook net een beetje gewend aan het nieuwe zp, gaan jullie allemaal weg. Nu moet ik weer aan deze site wennen π
Manque [verwijderd] yay, heel de club compleet! Nu nog uitvogelen hoe we de PM's en hopelijk! de besloten conversaties werkend krijgen!
Hopsatee Hiii Hopsatee aka Hopsatee hier! 33, moeder van 2. Zware twijfel over een eventuele nummer 3 π
Bloem Hopsatee Denk er goed over na.... zegt de mama die na 2 het gezin niet compleet vond. Voelde echt niet compleet. En die het nu soms overcompleet ervaart met 3. Wel zonen....misschien dat dat het ook is... haahaha
lindalovesmo Hoii, Lindalovesmo hier, op zp ook. Mama van 2 eigenwijze dochters (4 jaar en 8 maanden), woon in Overijssel. Op dit moment nog thuisblijf moeder, woensdag een gesprek met een praktijk opleider om misschien toch wat in de zorg te gaan doen π
[verwijderd] Nou ja...ik wil best mijn naam op zp zeggen hoor...ha ha. Ik wilde hem gewoon al lang veranderen en dat kon nu mooi. Ik ben natuurlijk bosi333. Je ziet het vast al aan mijn avatar
Kipsate Kipsate, 31 jaar moeder van 2 jongens van 2,5 en bijna 1 jaar. Eind februari verwachten wij een meisje. Woon in de buurt van Amsterdam, werk daar ook. Complimenten aan @[verwijderd] voor het harde werk. Het ziet er al super mooi uit.
[verwijderd] Hoi allemaal! Boogiebril hier! Ik ben bijna 39 jaar en mama van een heerlijk ventje van 1 jaar. Geen wens meer voor een tweede, wij zijn compleet met z'n drietjes. Nu even rondsnuffelen hier op dit mooie forum!
Winter Manque Vooral geen haast. Ik vind het al een stunt dat je dit voor elkaar hebt gekregen. De rest komt vanzelf wel. Iets zegt me dat je er vast niet zolang over zal doen als zp. π Ik hou ervan, geen woorden maar daden! Ik dacht eerst dat zp er niet zoveel van zou merken, maar ik hoop toch echt voor je dat dit forum minstens zoveel leden mag krijgen.