Zusje1980 Op zp ongeduldje31 nog steeds ongeduldig maar wel iets ouder nu.. wilde onder dezelfde naam aanmelden maar dat lukte niet helemaal dus toen maar deze. Trotse mama van een jongenstweeling (1 voor altijd In mijn hart en 1 inmiddels 6 jaar) Was vooral een meelezer maar zal wat actiever proberen te worden
Poppy Hoi! Op ZP heet ik Koon. Hier Poppy (klaproos in het Engels. Dat is mijn lievelingsbloem). Ik ben moeder van een jongen van 6,5 en meisje van bijna 3. Wat een prachtig forum is dit! Hard gewerkt en veel succes!! π
Mamalon Hoi! Ik ben Mamalon en ik heb 2 kinderen. Een zoon van 11 en een dochter van 9. Ik ben al heel lang lid van zp, maar ik lees vooralπ
[verwijderd] Ik nog steeds Louan. Moeder van een zoon 6 en dochter 12 weekjes. Woon in Noord Holland, Haarlemmermeerππ. Ik zit op ZP sinds 2011 voornamelijk in Nod topics en zw topics. Daarna heeeeel veel meegelezen en later pas actief gaan reageren in meerdere topics.
Born2bme Born2bme op zp ook. 29 jaar, getrouwd, moeder van dochter van 2.5 en nu (bijna) 20 weken zwanger van een jongetje π
Mama079 Hoi! afkomstigvan zp, maar schreef er niet veel. Mooie site is dit geworden zeg! Ik ben getrouwd en ben moeder van twee jongens van 10 en 7
Adrianaj Hoi! Ik ben Adrianaj op zp ook Adrianaj. Reageer af en toe maar vooral een meelezer. Moeder van een dochter van bijna 4 week. & wat ziet dit forum er mooi uit ! π
Linda-1987 Ik ben Linda, 31 jaar en moeder van een jongen van 3 en meisje jaar van 1 jaar. Ik ben vooral een meelezer π @[verwijderd] , het is gelukt!!
Kippetje88 Joehoe! Kippetje88 ook hier! π Ik heb de hele discussie meegelezen en zie dat alle leuke mensen nu hier zijn! πΌ En aangezien ik zelf ook heel erg leuk ben kom ik jullie vergezellen! π Ik kom uit Zuid-Holland 30 jaar Getrouwd Zoon van April 2016 En zusje op komst in Februari π
Deliana Ik meld mij hier ook onder dezelfde nick als op ZP. Woon in Noord-Holland en ben moeder van een dochter van 9 en zoon van 7. En verder; wow @[verwijderd] goed bezig!
[verwijderd] Hoi! Ik ben net als op zp Lesliefje. Ik heb een dochter van 3 en ben op dit 15 weken zwanger! Op zp de ontwikkelingen vooral meegelezen, wat ik wel meer doe. Maar ik ben heel benieuwd hoe dit zich ontwikkeld! Mooie opzet! En heel veel succes π
[verwijderd] Gevonden! Ziet er goed uit ππ»Ik ben Elmyra ... net als op ZP, mama van 3 kids van 4, 3 en 1.
Anouk2005 Hoi, op zp ook al bekend als Anouk2005 en hier ook weer. Drie kinderen van 6, 13 en 15 jaar. Het ziet er allemaal heel goed uit.