Madeliefje06 [verwijderd] Niet de Tienn op zp dan toch? Voordat ik nu al mensen door elkaar ga halen 😅
[verwijderd] Madeliefje06 ja dit dacht ik ook meteen! Maar die had geen pleegkinderen voor zover ik weet.
Elfya Dit is leuk!!!!! Op ZP was ik meer een lezer, hier wil ik een schrijver worden! Mijn naam is Elfya, ik heb drie dochters van 10, 7 en 5 en een klein mannetje van bijna 1 jaar. Ik kom uit De Lier (naast Delft).
[verwijderd] Fluitenkruidje, net als op zp. Moeder van 1 zoon (4 jaar). In het dagelijks leven ook nog klinisch linguïst.
Jerseygirl @[verwijderd] dank je wel! Het ziet er prachtig uit! Jerseygirl dus. Ik heb een dochter van 1 en ben vooral een meelezer, maar ga mijn best doen om hier wat actiever te zijn.
Missy Missy hier! (op zp ben ik Colour maar die naam lag me totaal niet dus even snel verandert😀) Ik ben mama van 5 en 1tje daarvan mocht een speciaal jongetje zijn♡. Liefs
Femkes Op ZP had ik dezelfde naam, die past nog steeds prima bij me. Getrouwd en moeder van twee zoons (9 en 5) en een dochter (2).
LaLaSo Laurazoey was ik op zp maar dat wilde ik al heel lang wijzigen. Onze ingeslapen hond heette zoey en dat bleef een beetje rot elke keer. Maar helaas wilden ze mn naam niet wijzigen op zp dus dan doe ik het nu zelf maar. Wat een prachtig forum! Alle respect voor jullie harde werk zeg!
BurgerQueen Wat een mooi forum! Op zp heet ik samengeluk maar die vond ik niet meer zo leuk eigenlijk.. Moeder van 2 dochters (bijna 8 en 2) en zwanger van een zoon, uitgerekend in maart.
Zusje1980 Op zp ongeduldje31 nog steeds ongeduldig maar wel iets ouder nu.. wilde onder dezelfde naam aanmelden maar dat lukte niet helemaal dus toen maar deze. Trotse mama van een jongenstweeling (1 voor altijd In mijn hart en 1 inmiddels 6 jaar) Was vooral een meelezer maar zal wat actiever proberen te worden
Poppy Hoi! Op ZP heet ik Koon. Hier Poppy (klaproos in het Engels. Dat is mijn lievelingsbloem). Ik ben moeder van een jongen van 6,5 en meisje van bijna 3. Wat een prachtig forum is dit! Hard gewerkt en veel succes!! 😄