[verwijderd] Gevonden! Ziet er goed uit ππ»Ik ben Elmyra ... net als op ZP, mama van 3 kids van 4, 3 en 1.
Anouk2005 Hoi, op zp ook al bekend als Anouk2005 en hier ook weer. Drie kinderen van 6, 13 en 15 jaar. Het ziet er allemaal heel goed uit.
Pippa Wat fijn veel dezelfde namen π ik had een andere op zp maar dat was de naam van onze onlangs overleden hond dus dat vond ik niet zo fijn meer. ik heb een dochter van 5 en een zoontje van 7 maanden.
[verwijderd] Hoihoi. Jullie kennen me amper, meer meelezer dan reageerder. Maar zelfde nick als op ZP. Samenwonend in het gelderse land, moeder van twee kereltjes, 1 van 2 jaar en 1 van 3 maanden.
Adje Had ik de kans om mijn nick te veranderen, voer ik toch gewoon weer Adje in π€£ Ach ja, zo raak ik iig niet van mezelf in de war. Ik ben dus Adje, moeder van 4 kinderen (3 dochters en 1 zoon) waarvan jongste dochter als pleegkind bij ons is komen wonen.
[verwijderd] Nieuw hier. Op ZP al heeeeeeeel lang lid. Nu wel onder een andere naam. Ik ga hier eens rondkijken. Het ziet er alleen al op de voorpagina al goed uit. Leuk initiatief.
Winter Voorheen Winter30, nu Winter. Moeder van 2 jongens. De oudste is 5 jaar en heeft autisme, de jongste wordt binnenkort alweer 2 jaar.
EllenDK Meestal stille lezer, Nederlandse mamma in Denemarken met twee zoons van 7 en 4 jaar. Het ziet er hier echt heel fijn uit!
Shimmer Hi, op zp vooral meelezer, wel al bijna 8 jaar lid. Hier wil ik actiever gaan mee praten. Zoon van 6 en puberdochter.
Winter [verwijderd] Ja leuk! π Nu even rustig wennen aan de nieuwe namen hoor, ik ben er nooit zo snel mee. Ik was verdorie ook net een beetje gewend aan het nieuwe zp, gaan jullie allemaal weg. Nu moet ik weer aan deze site wennen π
Manque [verwijderd] yay, heel de club compleet! Nu nog uitvogelen hoe we de PM's en hopelijk! de besloten conversaties werkend krijgen!
Hopsatee Hiii Hopsatee aka Hopsatee hier! 33, moeder van 2. Zware twijfel over een eventuele nummer 3 π
Bloem Hopsatee Denk er goed over na.... zegt de mama die na 2 het gezin niet compleet vond. Voelde echt niet compleet. En die het nu soms overcompleet ervaart met 3. Wel zonen....misschien dat dat het ook is... haahaha