Shimmer Hi, op zp vooral meelezer, wel al bijna 8 jaar lid. Hier wil ik actiever gaan mee praten. Zoon van 6 en puberdochter.
Winter [verwijderd] Ja leuk! π Nu even rustig wennen aan de nieuwe namen hoor, ik ben er nooit zo snel mee. Ik was verdorie ook net een beetje gewend aan het nieuwe zp, gaan jullie allemaal weg. Nu moet ik weer aan deze site wennen π
Manque [verwijderd] yay, heel de club compleet! Nu nog uitvogelen hoe we de PM's en hopelijk! de besloten conversaties werkend krijgen!
Hopsatee Hiii Hopsatee aka Hopsatee hier! 33, moeder van 2. Zware twijfel over een eventuele nummer 3 π
Bloem Hopsatee Denk er goed over na.... zegt de mama die na 2 het gezin niet compleet vond. Voelde echt niet compleet. En die het nu soms overcompleet ervaart met 3. Wel zonen....misschien dat dat het ook is... haahaha
lindalovesmo Hoii, Lindalovesmo hier, op zp ook. Mama van 2 eigenwijze dochters (4 jaar en 8 maanden), woon in Overijssel. Op dit moment nog thuisblijf moeder, woensdag een gesprek met een praktijk opleider om misschien toch wat in de zorg te gaan doen π
[verwijderd] Nou ja...ik wil best mijn naam op zp zeggen hoor...ha ha. Ik wilde hem gewoon al lang veranderen en dat kon nu mooi. Ik ben natuurlijk bosi333. Je ziet het vast al aan mijn avatar
Kipsate Kipsate, 31 jaar moeder van 2 jongens van 2,5 en bijna 1 jaar. Eind februari verwachten wij een meisje. Woon in de buurt van Amsterdam, werk daar ook. Complimenten aan @[verwijderd] voor het harde werk. Het ziet er al super mooi uit.
[verwijderd] Hoi allemaal! Boogiebril hier! Ik ben bijna 39 jaar en mama van een heerlijk ventje van 1 jaar. Geen wens meer voor een tweede, wij zijn compleet met z'n drietjes. Nu even rondsnuffelen hier op dit mooie forum!
Winter Manque Vooral geen haast. Ik vind het al een stunt dat je dit voor elkaar hebt gekregen. De rest komt vanzelf wel. Iets zegt me dat je er vast niet zolang over zal doen als zp. π Ik hou ervan, geen woorden maar daden! Ik dacht eerst dat zp er niet zoveel van zou merken, maar ik hoop toch echt voor je dat dit forum minstens zoveel leden mag krijgen.
Miek89 Hoi! Miek89 hier, zelfde nickname als op het vorige forum. Ik ben mama van 2 kinderen, een zoon van 4 en een zoon van 8 maanden. Complimenten voor hoe het forum eruit ziet π
Lovely83 Hier lovely83, net zoals oo zp! Moeder van 3 kinderen. Zoon 16, dochter 10, dochter 2 en hopen op een broertje of zusje voor hun. Site ziet er super uit! Zelfs een subforum seksualiteit!
ikke77 Hoi! Ik ben ikke77, op zp ook. Ik ben daar vooral een meelezer, dus bij jullie waarschijnlijk niet echt bekend. Ik ben 41 jaar, al 23 jaar samen met mβn partner en we hebben een dochter van 10.
BabyFG Hier ook zelfde nick als op ZP! Vooral bij gebrek aan inspiratie. zijn nicknames hier wel nog te wijzigen op een later moment? Zag zo gauw geen optie om dat zelf te doen π maar ik ben wel eens toe aan een wat leukere nick dan afgeleid van mn oude nick (babyfotograaf) maar welke ineens niet meer toegestaan was π zou reclame zijn....omdat ik destijds vooral afgekort werd naar bfg heb ik er toen maar babyfg van gemaakt π je moet wat he... ik ben overigens 30, dochter van 5 en baby onderweg. Ik woon dicht bij t strand π
Jules Wow mooi hoor! Knap gedaan @[verwijderd] en @LucP !! Op ZP was ik Jules! en hier Jules, een enorm verschil, ik begrijp dat dit ontzettend verwarrend zal zijn voor iedereen π Moeder van twee kinderen, een zoon van 5 jaar en een dochter van 4 jaar. Ik heb er zin in hier π
Manque Jules Ik heb er zin in hier Zo leuk dat jij er ook bent! Ik zit de hele tijd de juichen op de bank als ik zie dat iemand zich hier voorstelt, ik vind het zoooo leuk om al die namen voorbij te zien komen π Ik hoop dat tuc een poging ook wil wagen. Ze staat niet in de gewillige stand, zag ik op ZP, maar ik zou haar niet kunnen missen. En heeft Ffion zich al gemeld?
[verwijderd] Manque Ik hoop dat tuc een poging ook wil wagen. Ze staat niet in de gewillige stand, zag ik op ZP, maar ik zou haar niet kunnen missen. Ik ben het echt ontzettend vaak met haar eens, dus zou het heel leuk vinden (ondanks onze discussie op ZP).
Bloem Manque Ik zou Devils Chase wel mee willen krijgen. En imoeder. En Suus1983, en 2littlemonkeys, en Imona, en Paula, en ....π π
Cowgirl80 Cowgirl80 ook weer met dezelfde nick als op zp, wel een betere avatar gevondenβΊοΈ 2 zoontjes van 4 en 8