[verwijderd] geen idee hoe die trol ook alweer heette. Cath of Cat en dan er wat achteraan.
Stel jezelf voor
[verwijderd]
rebekka1984 cat met heel veel cijfers is volgens mij Rosanna nog wat ofzo
[verwijderd] Volgens mij was het Cat2 en Rosetta .
[verwijderd]
Lucy Ja die naam hahaha lol
Puzzelstukje Hey, leuk dat jij er ook bent
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Lucy Volgens mij was het Cat2 en Rosetta
En Tinkerbell08 of zo was ook van haar.
Leuk idee dit forum! En het ziet er mooi uit! Ik blijf hier vast ook wel aan plakken komende tijd
[verwijderd] Haha, dat wist ik niet eens .
- Bijgewerkt
Hoi Kyra73 hier net als op zp. Ik hoop hier een fijne plek te vinden om vragen te stellen, te reageren op anderen en af en toe mijn ei kwijt te kunnen.
Oh ja, ik ben 45 getrouwd, moeder van 3 kinderen en werk als gastouder, dus een drukke boel bij ons thuis.
Hallo, ik ben Rietjesbeker, op zp ben ik Rietje83 en niet extreem actief, naast fanatiek meelezer ik heb een dochter van bijna 1, woon in Friesland en werk ook nog 24/week om uit te rusten
Ook ik ben van de partij dankzij @[verwijderd] .
Gewoon onder dezelfde naam als op zp.
Ziet er top uit @[verwijderd]
Rietjesbeker Ik moest even gniffelen om jouw naam.
welkom allemaal
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik ben Snow! Op zp heb ik een hele andere naam, maar denk niet dat iemand mij mist of dat door heeft.
Moeder van een zoontje, op het moment een heerlijke driftige dreumes .
[verwijderd]
KleineFee Ik lees dit nu pas, maar wat verdrietig Zowel van je dochtertje als van je zoontje..
Wat een mooie gedachte van je oudste..
Komt wel dichtbij, mijn zoontje heeft met 5 weken ook hersenvliesontsteking gehad.. Heftig om te lezen hoe het ook had kunnen aflopen.. Bij hem was het gelukkig niet zo'n erge variant en is hij er helemaal bovenop gekomen..
Spyro-and-Crash Moeilijk idd als je daardoor zo'n beslissing moet maken.. Sterkte!
Verder ook welkom aan iedereen
Yeahh ik ben er ook dankzij @Madeliefje06 thnx!
Samenwonend en een zoon van bijna 3.
In 2014 gekomen op ZP omdat mn 1e echo niet goed was, was een leeg vruchtzakje. Zocht vooral antwoorden toendertijd.
Precies op de dag een jaar later wist ik dat ik weer zwanger was.
Inmiddels een mooie zoon van bijna 3.
Zitten in de 1e ronde voor een 2e en wat haat ik het wachtbankje....
Vraag mij wel af of er ooit een afkickkliniek komt voor de verslaafden onder ons
Denk dat het daar te gezellig zou worden.
Aangezien ik geen naam wist en mijn Zp wilden veranderen heb ik mij nu pas lid gemaakt maar lees vanaf het begin mee haha.
Dus hallo hier βJoleneβ , 27 jaar moeder van 2 jongens van 4 en 2 en 34 weken zwanger van (als het goed is haha) nog een jongen!
Veder heb ik ook nog een hele lieve bonus dochter van alweer 13 jaar.
Ook ik ben er weer
ashleyrachel van zp
en voor de dames die dit op gezet hebben! Super gedaan!