Eigenlijk klopt mijn naam niet πŸ€” was eerst onder een andere naam op zp maar wist dat ik een meelezer had dus toen ik uiteindelijk tΓ²ch zwanger was van nr 3 (man wilde het bij 2 houden) nieuw account gemaakt om verklappen te voorkomen. Maar nu heb ik 4 kinderen πŸ˜„
Toch3 voelt alleen zo vertrouwd... toch3 = toch4? Maar als ik dan een 5e krijg klopt het weer niet 🀣

Toch6 Als je wil dat het toch4 wordt, heb ik dat zo voor je aangepast hoor πŸ˜‰

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik ben er ook.
      Ben op zp Chrystel 73. Wilde al een keer wisselen dus hier Madelief38

Getrouwd, twee meiden van 11 en 9.

• [verwijderd]

Madelief38 Hee Chystel!!! β™₯ Wat leuk dat je hier ook bent. Ik moet denk ik wel aan je nieuwe naam wennen. Voor mij ben jij echt Chrystel.

Hoe gaat het momenteel met je?

Ik ben ontwerpster, op het andere forum had ik een andere naam en was ik meer een meelezer 😊

Hai! Ik heb al een paar keer meegelezen hier. Kom ook van ZP af, maar was daar niet heel actief, alleen met periodes. Ik ga hier graag weer onder een nieuwe naam verder.

Ik heb een dochter van 10 en een zoontje van 6, ben zelfstandig ondernemer en woon samen met mijn vriend, in een burgerlijke rijtjeswoning in een burgerlijke stad🀣

Ik was niet echt actief op het vorige forum dus veel zullen me niet herkennen. Daar was ik wensmamma. Maar aangezien ik nu 2 kinderen heb klopt de naam niet meer. Dus maar gekozen voor Dream. Je moet toch wat kiezen πŸ™‚

• [verwijderd]

Ik vind het echt fantastisch om te zien ook zoveel meelezers de weg naar ons forum weten en de overstap maken!

[verwijderd] Ik vind het echt fantastisch om te zien ook zoveel meelezers de weg naar ons forum weten en de overstap maken!

En hier (gaan) meeschrijven πŸ˜€

Hoi allemaal,
            Hier zitten jullie dus verstopt πŸ˜‚ . Op zp was ik Tranquila. De meesten zullen mij niet (her)kennen omdat ik vooral een stille meelezer ben. Ik reageer vaak in mijn hoofd maar vergeet het dan ook daadwerkelijk te typen(dit probleem heb ik trouwens ook met appjes).. Ik heb 2 kinderen; zoontje van 2,5 en dochter van 6 maanden.

Morena ik herinner me jou nog wel, met de avatar van Jasmine toch? πŸ˜‰ Morena is ook een leuke naam, zo heette mijn kat. Welkom!

• [verwijderd]

Morena wat leuk dat je mee bent!! ❀️

• [verwijderd]

Morena Ik herken je ook wel hoor!

Leuk dat je hier ook mee komt kletsen!

• [verwijderd]

Morena ik ook! Je bent minder onbekend dan je dacht πŸ˜‰

Hahaha, ik ken jou ook hoor @Morena. Helemaal niet onbekend zo te lezen aan alle reacties πŸ˜‰πŸ˜