Sallie hier . Vooral al jarenlange zp meelezer, heb het gevoel dat ik jullie 'ken', maar anderom niet
.
Moeder van 2 jongens, 3 en 7 jaar.
Sallie hier . Vooral al jarenlange zp meelezer, heb het gevoel dat ik jullie 'ken', maar anderom niet
.
Moeder van 2 jongens, 3 en 7 jaar.
Hoi! Hier een stille lezer van ZP. Daar was ik Sybil, dus hier voor het gemak ook maar. Misschien dat ik hier wat meer ga posten, maar ik kijk eerst nog even de kat uit de boom
Hoi! Ik ben Louloute, op zp ook.
Ik ben mama van 2 jongens (3&1), woon in het buitenland, hou niet van drama, maar wel van mode, beauty, reizen, koken en gezelligheid.
Thanks voor de invitΓ© en tot snel!
Hoi! Ik ben nu Lucy, maar op ZP iemand anders. Niet heel bekend, maar toch wel een fanatiek lid . Ik heb twee kinderen: een dochter van 3 jaar en een zoontje van 5 maanden. Ik wilde mezelf eerst niet hier aanmelden, omdat mijn ZP verslaving best groot is en ik er daarom geen verslaving bij hebben... Maar dit forum bleef me aantrekken en ik moest me wel aanmelden
. Mijn complimenten voor dit mooie forum @[verwijderd] en @LucP!
[verwijderd] Louloute in the house! Eh.. a la maison! Ouais!
[verwijderd] geen idee hoe die trol ook alweer heette. Cath of Cat en dan er wat achteraan.
rebekka1984 cat met heel veel cijfers is volgens mij Rosanna nog wat ofzo
[verwijderd] Volgens mij was het Cat2 en Rosetta .
Lucy Ja die naam hahaha lol
Puzzelstukje Hey, leuk dat jij er ook bent
Lucy Volgens mij was het Cat2 en Rosetta
En Tinkerbell08 of zo was ook van haar.
Leuk idee dit forum! En het ziet er mooi uit! Ik blijf hier vast ook wel aan plakken komende tijd
[verwijderd] Haha, dat wist ik niet eens .
Hoi Kyra73 hier net als op zp. Ik hoop hier een fijne plek te vinden om vragen te stellen, te reageren op anderen en af en toe mijn ei kwijt te kunnen.
Oh ja, ik ben 45 getrouwd, moeder van 3 kinderen en werk als gastouder, dus een drukke boel bij ons thuis.
Hallo, ik ben Rietjesbeker, op zp ben ik Rietje83 en niet extreem actief, naast fanatiek meelezer ik heb een dochter van bijna 1, woon in Friesland en werk ook nog 24/week om uit te rusten
Ook ik ben van de partij dankzij @[verwijderd] .
Gewoon onder dezelfde naam als op zp.
Ziet er top uit @[verwijderd]
Rietjesbeker Ik moest even gniffelen om jouw naam.
welkom allemaal