Puzzelstukje Manque Hey! Puzzelstukje hier, dezelfde naam als ZP... lekker makkelijk. Moeder van 2 mooie dames.
Soturi Hier Soturi, op ZP Soturi en op het tijdelijke forum ook. Kan niet heel veel onduidelijkheid scheppen dacht ik zo.
Pilea Ik ben Pilea maar op ZP blossom85 maar dat vind ik een stomme nick dus een mooi excuus om wat anders te verzinnen ๐
Mary Ik was Cin85 op zp, maar wilde toch al mijn nickname veranderen. Moeder van een zoon (8) en een dochter (6).
Famofthree Hier famofthree en op zp en tijdelijk ook. ๐ Mama van 2 kids, zoon en dochter van 9 en 7. Vanaf morgen woon ik in mijn eigen huurhuis met de kids in de kop van Noord-Holland.. Super geregeld manque, top !
Birdy88 Op zp ook als Birdy88. Maar aangezien ik eigenlijk vooral een meelezer ben zullen jullie me vast niet herkennen. Ik ben 30 en getrouwd. Moeder van 2 zoontjes van 3,5 jaar en 10 maanden.
[verwijderd] Hier (vanaf de laptop, mijn Ipad lag dwars) kom ik ook een keer binnensukkelen... Mijn complimenten @[verwijderd] en @LucP ! Het ziet er gewoon echt super gelikt uit! (maar ik wist wel dat we dat aan jou over konden laten @[verwijderd] ) Helemaal top!
[verwijderd] Manque Zo, en het werkt als een tiet! Nu nog wat trollen aantrekken en we kunnen als vanouds losgaan! ๐