Hoi ik ben wafelijzer, zelfde nick als op ZP.
Moeder van een zoon van bijna 11 en dochter van 9 en zwanger van een tweeling.
Was al paar dagen lid alleen lukte niet met de mail. Nu dus wel:
Mooi en overzichtelijk forum is het geworden!

Tja, ik ben Kache en als zodanig ook al een aantal jaartjes op ZP. Zoals met elke forum rel heb ik het hoe/waarom weer compleet gemist 🀣 ... maar ik werd door iemand uitgenodigd (geen idee wie dat hier is overigens??) dat mijn aanwezigheid wel gewenst was, ha ha. Ik ben flexibel en altijd in voor een nieuw forum!

Ik ben moeder van 3 kinderen, 11, 9 en 5 jaar. En aardige ervaringsdeskundige betreffende ASS en HSP (SW) aan het worden...

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

KleineFee gezellig!! Waar is je zoontje aan overleden? πŸ™

Hoi ik ben Rietje88. Ik heb mijn naam aangepast bij het overstappen. Moeder van 2 jongens en een meisje van een paar dagen oud.

Ik zal maar niet m’n voorsteltekst van zp copy pasten hier... 🀣

In het kort: Esther, 33, samengesteld gezin met vijf biologische kinderen en drie stiefjeliefjes, diepgewortelde wens voor één laatste kindje met de man van m’n dromen. Kinderwens met lange historie; β€œbezig” sinds januari 2017 en stonden al aan de voordeur voor IUI maar traject abrupt op pauze gezet. In februari trouwen we, daarna starten we opnieuw.

Álle ins en outs beschikbaar op aanvraag haha! 🀣

• [verwijderd]

RE080219 je had echt geen slechtere timing kunnen kiezen om je aan te melden op zp 🀣
          Welkom hier!

Ik ben RAppel, net zoals op zp. Daar was ik vooral meelezer sinds 2014. Hier zou ik graag meer meeschrijven, maar vrees dat het door tijdsgebrek nog steeds niet noemenswaardig zal zijn.

Ik ben mama van 3 dochters (augustus 2011, september 2014, maart 2017) en momenteel zwanger van ons 4e kindje, een zoontje (verwacht in februari 2019)

Hier fietsbel. Op zp heet ik Nougat (wat ook mijn tweede naam is daar, ik heb daar jaren onder een andere naam gezeten) heb 2 dochters van 9 en 7.

[verwijderd] Met 39.6 voelde ik M. de hele dag al niet bewegen, toen hij tegen de avond nog steeds geen teken van leven had laten zien ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Daar aan de ctg gelegd en zijn hartslag was extreem laag. Meteen alle alarmbellen af en een spoedks uitgevoerd. Tijdens de ks is zijn hartslag er helemaal mee gestopt. Ze hebben hem nog gereanimeerd, maar dat heeft niet meer geholpen. Gewoon β€˜pech’ gehad... πŸ™

KleineFee
            Wat een intens verdrietig bericht..
            Ik ben er helemaal stil van.
            😒

• [verwijderd]

KleineFee wat ontzettend verdrietig πŸ™
            Tranen springen me in de ogen. Herinner me nog goed dat je vertelde dat je dochtertje overleed. En nu ook je zoontje, wat een ellende kan een mens mee maken πŸ™

• [verwijderd]

@[verwijderd] wat enorm verdrietig πŸ˜” ben er ook helemaal stil van..

• [verwijderd]

Wat heftig @KleineFee ook ik ben dr stil van.

RoGiJuLiRi ik vond het wel iets hebben om de voorletters van je kinderen te gebruiken. Heb ik ook gedaan maar heb maar 2 kinderen. Beide hebben meerdere namen dus ook die gebruikt.