Honkeytonk wij kregen toendertijd in het ziekenhuis al dat soort vragen

Grappig, ik ben juist na het infarct met man naar het ziekenhuis gegaan met de vraag of het nog kon, en toen waren zij juist heel erg begripvol en lief.
Ik stuur je een pb.

Heb vanmorgen toch kliniek gebeld, ik mag vragen om de arts niet te zien bij de controles etc en als ik toch weer een echt gesprek met de arts nodig heb mag ik een andere vragen.

Ik had gisteren (10dpo) getest omdat mijn vriend jarig was en ik dacht: mocht het positief zijn is het een leuk verjaardagscadeautje. Was negatief, ik ben naar mijn werk gegaan. Toen ik 's avonds thuis kwam zag ik toch een duidelijk lichtroze streepje. En nu is hij nog veel duidelijker. Mijn indroogstreepjes waren altijd zo'n vaag grijzig lijntje, dit is gewoon een duidelijke roze streep waar je niet voor hoeft te turen. Dus ik ging hierdoor toch twijfelen ook al was het na de afleestijd, maar vanmorgen weer getest en was negatief. Dus nouja dit is waarom ik eigenlijk nooit zo vroeg wil testen😅

• [verwijderd]

Sevenof9 Zo'n mindfuck inderdaad 🙁

Sevenof9 Hé dat is balen. Ik zou inderdaad over twee dagen nog eens testen!

een maand later

Zoals ik in het andere topic heb gedeeld kregen met de iui gister niet geweldig nieuws, de tmsc was 0,11 en deze moet boven de 1,0 zijn om een beetje kans van slagen te hebben. Als ik de vorige analyse omreken in een tmsc waarde dan kom ik uit op 13,7, dat had prima geweest...
    We moeten nu dus een keuze maken tussen helemaal stoppen, doorgaan en kijken of de waarden beter worden / gokken dat t de volgende keer beter is, of ICSI.
    En ondanks dat ik had gezegd dat ik niet verder wilt gaan kan ik natuurlijk absoluut niet kiezen 🥴

Pimpelmeesje kan man wel een keuze maken?

Lijkt mij ook gewoon ongelooflijk lastig om eerst al een grens te bepalen maar als je ervoor staat ook nog moeten nadenken of het echt de grens is of dat je toch nog een stap (of 3) wilt opschuiven.

Knuffel 🫂

Pimpelmeesje ahh dikke knuffel. Dat is ook een hele moeilijke niet te maken keuze. Ik merkte toen wij bezig waren die grens ook steeds opschoof. Ik kan je niet adviseren. Voel met je hart ❤️

Thanks allemaal
      Ik ben nog even in complete freeze modus 😵‍💫

Hoe gaat het bij jullie @Sevenof9 ?