Huggybird oef dat is ook een hele heftige beslissing geweest, ook al was de kans minimaal.
Met IVF zou de kans bij ons echt wel oké zijn, maar ik had van te voren gezegd dat niet meer. Ik vond het enorm zwaar, en ik kon ook echt niet werken toen. Als ik het nu weer ga doen is de kans groot dat ik wéér langdurig uitval. En het voelt ook wel als het lot tarten. Sowieso dit willen voelt zo, ik heb niet voor niets zo enorm getwijfeld natuurlijk.
Maar vervolgens gaat mijn hoofd weer de andere kant op; het is een tijdelijke investering en er bestaat helemaal niet zoiets als lot, dus de risico's zijn met ivf net zo groot als zonder ivf.
Het blijft uiteindelijk dezelfde discussie in mijn hoofd; moeten we dit willen, de investering is groot en risico's zijn er, de "beloning" is ook enorm als ik de toekomst voor mij zie als het lukt. Ik had graag gehad dat het direct vanzelf gelukt was, dat ik dat als teken had kunnen zien dat het de bedoeling was. Dat is niet gebeurd, nu komen weer dezelfde twijfels.