Pimpelmeesje Huggybird
Rietjesbeker
Ik vind het ook jammer, maar het was pas de eerste poging dus ik ben er ok mee hoor, had niet verwacht dat het in 1x ineens raak zou zijn.
Wie (binnenkort) ook bezig voor nog een kindje?
Pimpelmeesje helaas, weer niet
Pimpelmeesje Aah shit
Pimpelmeesje shit…..
Pimpelmeesje bleh.... Wat balen!!
Pimpelmeesje bah balen meis
Pimpelmeesje knuffel
Uitslag van zaadanalyse stond online, helaas ook daar verminderde kwaliteit.
Niet te laag om onmogelijk te zijn, maar icm mijn issues en dat wij eerder ook 5 jaar bezig waren met een perfecte waarde van hem, denk ik dat we kunnen concluderen dat de kans minimaal is nu.
Ik verwacht dat we de 22e te horen krijgen dat we toch ivf moeten. Ik denk dat we moeten concluderen dat het niet de bedoeling is voor ons.
Pimpelmeesje ach meid.. ik weet even niet wat ik moet zeggen.. dikke knuffel
Pimpelmeesje och meis….. dat is verdrietig nieuws….. dikke knuffel
Pimpelmeesje ah... Wat een tegenvaller! Sterkte..
Pimpelmeesje he bah, dat is echt kut ik had het jullie zo gegund! Knuffel en sterkte hiermee
Pimpelmeesje Heavy… gewoon echt heel erg rot vooor jullie. Dikke knuffel.
Pimpelmeesje ahh nee. Wat een klote en kunt nieuws
. Hele dikke knuffel.
Pimpelmeesje och nee, wat ontzettend rot voor jullie.
Dankjulliewel.
Ik merk dat ik een beetje in rondjes blijf piekeren; toch een ronde IVF, toch nog een paar maanden die medicatie proberen icm leefstijladviezen voor hem, of toch helemaal stoppen en dit achter ons laten.
Ik was zo lang 100% overtuigd dat er geen 2e zou komen, en toch is het nu zo moeilijk. Ik zou willen dat ik bijgelovig genoeg was om een muntje/kaartje/magic8ball te laten beslissen ofzo >< Iets om een keuze te kunnen maken
Pimpelmeesje wat ontzettend kut zeg, hele dikke knuffel
Pimpelmeesje hoe staat je man er in? Heeft hij een duidelijk gevoel? En hoe is hij eronder dat hij nu ook een deel van "het probleem" is?