Sevenof9 ik denk dat ik echt minder emoties voel bij de Olympische spelen dan andere mensen.
Nou, ongetwijfeld nog meer dan ik hoor.. alles wat ik van de Olympische spelen weet is:
*haha de mascotte lijkt op een clitoris
*het is in Parijs (ex schoonouders zijn aanwezig, anders had ik zelfs dat misschien niet eens geweten)
*de Seine is ranzig
*hey, Celine Dion!
Maar juist omdat ik echt 0.0 interesse heb erin, snap ik juist de heldenverering nog minder. (van alle sporters hoor, met of zonder strafblad. Ik vind bijvoorbeeld salarissen van voetballers ook bespottelijk)
Ik denk wellicht daarin juist te simpel, want voor mij is het gewoon een kwestie van: gooi vd Velde eruit en dump hem op een random kantoor ergens in Nederland waar hij kan gaan werken aan zijn tweede kans carrière, en vervang hem door persoon X. Probleem opgelost.
In de praktijk zal het ongetwijfeld niet zo simpel zijn. Misschien is hij wel gewoon echt veel beter dan persoon X, is de dynamiek binnen het team wel afhankelijk van hem, weet ik het, ik heb daar geen verstand van joh..
Maar juist omdat sport mij echt helemaal niks doet, voel ik juist veel meer voor het slachtoffer, degene die volledig los staat van de Olympische spelen maar nu wel haar trauma de hele wereld rond ziet gaan.