Trees
Ik denk dat het misschien eerder een angst van mij is, ik wil het gewoon niet verkeerd inschatten. Het is een harde wereld en ik wil natuurlijk niet dat ze daardoor beschadigd raakt.
Maar wanneer het niet past kunnen we altijd nog besluiten dat we ermee stoppen.
Ik had net een kort gesprekje voor de training aan met haar coach en we gaan volgende week even om de tafel. Haar coach heeft best wat grote spelers/speelsters getraind dus denk dat ze wel goed door heeft wat N. aan kan. Ik wil ook graag weten hoe ze het voor zich zien, hoe vaak zou ze moeten trainen, zou ze in meerdere teams ook wedstrijden moeten gaan spelen. Ze moet wel de mogelijkheid hebben om nog speelafspraken te maken .
Hier in Groningen hebben we ook z’n topsportschool, dus mocht het zo ver zijn dan kan ze eerst in de buurt blijven. Maar wanneer ze nog verder doorgroeit word het uiteindelijk rond haar 16e Amsterdam. Ik koop wel een appartementje daar naast de campus dan.
Wel gaaf dat jullie dochter zo’n passie voor ballet heeft en er zo enorm van geniet. Het is eigenlijk enorm mooi om te zien dat zulke jonge kinderen als zo’n grote passie voor sport kunnen hebben hè. Ik kan ook echt intens genieten door haar zo te zien genieten. Wil jullie dochter later ook iets met ballet doen?
Haar passie ging net trouwens wel erg ver… ze gaat aankomende zaterdag liever een wedstrijd kijken van vrouwen u18 dan shoppen voor haar verjaardag.