Lovely83 ja het is wel veel dan idd. Keertje minder afspreken miss niet zo erg dan. Ik ben blij dat ik niet voor jullie keuze sta, haha. Ik had het liever niet gehad. Gelukkig is Dafne nergens zo goed in dat die optie er is. Dochter van een collega besketbalt op hoog niveau, was op dr 15e het huis al uit daarom. Ik vind dat heftig hoor. Mn collega ook. Maar ja, ik zou ook wel weer doen als dochter het toch echt graag wel. Ik snap het dilemma dan wel.

Liekje81 goede vriendin van mij haar dochter zit ook op de OLA en hun jongste gaat aankomend jaar ook. Lijkt mij enorm moeilijk om ze al zo jong los te moeten laten.
    Ik ga daar nu nog maar niet te veel over nadenken đŸ¤Ŗ, wie weet is ze straks 12 en wil ze niks meer met sport.

Ik heb vanmiddag met N. het schema doorgenomen en ze kwam al zelf snel met het idee om donderdag middag vrij te houden. Dan heeft haar zusje ook zwemles dus spelen komt dan voor mij ook niet goed uit, dat zag N. ook. Ze skipt die dag dus niet voor haarzelf maar voor mij ❤ī¸ heel lief maar hoopte eigenlijk het eerste.

11 dagen later

Even een trots momentje. ❤ī¸
    Gisteravond mail gehad dat N. Is geselecteerd voor het team dat naar het NK voor meisjes van u12. En dan te beseffen dat N. nog maar 8 is.
    Dit weekend speelt ze haar laatste competitiewedstrijd en worden ze beker kampioen , groot feest weekend dus voor haar met dit goede nieuws.
    Ook fijn dat tijdens de NK geen competitie wedstrijden zijn, zodat er geen extra druk op haar ligt.

16 dagen later

Voor het eerst staat er een vakantie in het teken van sport, en daar moet ik dit keer aan wennen. 🙈 Morgen gaan we 3 dagen naar Ameland en als we terug zijn moet N. doordeweeks elke ochtend komen trainen ter voorbereiding van het NK, ondertussen heeft ze ook nog een clinic in Hoofddorp en moet ze in het weekend wedstrijden voor het NK spelen in onder andere Den Helder en Katwijk.

N. is zelf erg enthousiast maar vind het ook spannend, haar team bestaat uit meisjes die ze niet echt kent en minstens 3 jaar ouder zijn en maakt zich druk over of haar spel wel goed genoeg is. Dat laatste vind ik moeilijk, want ik wil echt niet dat zij zich onzeker gaat voelen. Ik hou haar voor dat ze 8 is en ze echt goed is, anders had ze nooit mee mogen doen met meisjes die zoveel ouder zijn. We proberen het allemaal ook niet te groot te maken, en focussen ons nu eerst op een paar dagen Ameland. Ik ga vandaag dan ook bewust niet de planning voor de gehele week op het planbord zetten, maar alleen de 3 dagen Ameland.

Lovely83 dat klinkt als een goede aanpak. Ze is nog maar 8, het moet ook leuk blijven, zelfs al is ze een talent. Anders is ze straks uitgeblust

Rietjesbeker precies, dat het leuk blijft vind ik enorm belangrijk. Ze wilde vandaag niet gaan skeeleren omdat ze geen blessure wil, daar hebben we dus even over gepraat. Het is niet de bedoeling dat ze dat soort dingen gaat laten om die reden en ik vind haar veel te jong om zich daar nu al druk om te maken.
          Ze is uiteindelijk heerlijk de hele middag wezen skeeleren.❤ī¸

7 dagen later

Gisteren had ze de eerste wedstrijden van het NK, ik vond het zelf behoorlijk heftig. Trommels, luchttoeters ed bij de tegenpartijen en dat de hele wedstrijd door, echt ontzettend onsportief om dat met de deze leeftijd te doen. N. hield zich goed staande maar andere meiden waren echt van slag hierdoor. Uiteindelijk 1 wedstrijd gewonnen en 1 verloren, maar niet voldoende punten om door te gaan.
            N. heeft genoten en dat is het belangrijkste, ze baalt niet dat ze niet door zijn maar dat ze dit seizoen geen wedstrijden meer heeft. đŸ¤Ŗ