Vorig jaar was voor mij echt een shitjaar en mede dankzij jullie gaat het nu veel beter. Het voelt veilig en vertrouwd om hier mijn sores en leuke momenten te delen. Voel ik mij in het dagelijks leven vaak bezwaard om te vertellen dat het niet zo lekker gaat, heb ik dat hier veel minder zo ervaren. Daarvoor ben ik jullie echt ongelooflijk dankbaar. Voor alle luisterende ‘ogen’, lieve en opbeurende berichten en nieuwe inzichten. Jullie hebben mij echt weer op weg geholpen.
Verder vind ik het hier gewoon een hele fijne plek. Ik voel mij ook echt verbonden met jullie en ik heb veel van jullie geleerd. Ook vaak moeten lachen om alle grappige en ontroerende verhalen. Ook de ruimte die werd gegeven en genomen voor het delen van verdriet en zorgen, vond ik heel waardevol. Het is gewoon echt een hele bijzondere plek en ik ben jullie allemaal ontzettend dankbaar. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk hartstikke tof en uniek .
(En ik ben echt een ontzettende emotionele muts, die nu stiekem een traantje wegpinkt )