Met toch wel een beetje de angst dat ik als heel theatraal ga overkomen ga ik t toch zeggen 🙈
Jullie zijn er geweest in de allermoeilijkste tijd van mijn leven, en op allerlei vlakken heeft het mij zo enorm geholpen. Vooral als ik het gevoel had niet (weer) met mijn ellende bij mensen aan te kunnen komen, zoals @Trees ook zegt, kon dat hier wel.
Met vlagen was het echt heel heftig, er zijn natuurlijk ook heftige dingen gebeurd, en mijn wens om er niet meer te zijn (ook al zou ik nooit naar handelen) was in periodes best sterk. En hier kon ik altijd naartoe, al was het alleen om te lezen voor afleiding.
Ik weet niet hoe ik de afgelopen jaren door was gekomen als ik dit forum niet had gehad. Ik denk dat ik minimaal wat heftigere trauma's had gehad en zo enorm eenzaam was geweest.
Daarnaast mijn hele zwangerschap kunnen delen, ondanks corona, en alle eindeloze tips voor allerlei praktische dingetjes groot en klein.
En ik ben echt gegroeid door alle wijsheid die hier is gedeeld, mijn zelfbeeld en wereldbeeld veranderd in positieve zin, en ontdekt dat ik niet de enige ben met allerlei rare gedachtenkronkels en onzekerheden 🙂