Één van de dingen waar ik echt geëmotioneerd van raakte was dat ik een bos bloemen kreeg met een kaartje als bedankje. En dat klinkt heel materialistisch maar zo bedoel ik het niet. Het kaartje heeft een X aantal maanden op de kast gestaan. Ik sloot de deur, las het kaartje en besefte opeens dat jullie mij zagen.
Wat ik hier ook erg mooi vond/vind is dat op het andere forum de dynamiek tussen ons allemaal heel anders was, langzaam kwamen we hier meer tot elkaar en bleken de verschillen tussen ons minder groot dan we dachten en maakte een bepaalde hardheid voor elkaar, plaats voor gezien en begrepen worden. Ik denk dat dit forum (jullie) mij geleerd heeft dat verschillend denken niet betekend dat het direct een onoverkomelijk iets is, sterker nog dat is het moment dat je nieuwe kennes kan vergaren. Het grijze is meer zichtbaar geworden en het zwart wit vervaagt wat naar de achtergrond.
@Manque, ik denk wel dat wij kunnen zeggen dat we elkaar op het andere forum nogal in de weg zaten.😬 En dat ik daar op zich wel heel erg goed in was destijds. Ik wil echt dat je weet dat ik je enorm ben gaan waarderen en dat jij als geen ander tussen de regels door kan lezen, kan staan waar je voor staat en dat je ( in ieder geval hier, ik weet niet hoe dat in het dagelijks leven is) jezelf niet verloochend. Je hebt mij op bepaalde momenten echt doen nadenken, dankjewel daarvoor.😊
Wat fijn om te lezen Bloem dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen. De gesprekken waren voor mij ook waardevol.😊
Op dit moment speelt er veel met mijn oudste zoon, ik denk dat ik wel kan zeggen dat @Koekie83 de kern wist te pakken en mij wakker durfde te schudden. En daarna was daar @Trees die voor mij uitzocht bij wie de iq test afgenomen kon worden, het gaf mij niet alleen vertrouwen maar je gaf mijn man ook vertrouwen. En sinds 2(?) weken leer ik @Ietjuh ook een klein beetje kennen en wat ben jij een wijze/lieve vrouw! Ik vind je erg waardevol voor dit forum en ergens vind ik het jammer dat ik nu pas een klein beetje meer van jou weet. Jullie hebben geen idee wat deze gesprekken voor mij hebben betekend en niet alleen voor mij maar ook indirect voor mijn oudste zoon.