Trees Het is dus niet de bedoeling dat je daarin een verlanglijstje maakt met waar je wel heel erg blij van wordt (bijv. alcohol), maar dat je je verder laat verrassen.

Zou deze regel er misschien uit kunnen? Want ik overweeg enorm om toch wel mee te doen, maar dan zou ik het wel fijn vinden als ik niet alleen afhankelijk ben van mijn eigen inschatting om iets te kiezen waar de ander blij van wordt.

Soturi ik weet niet wat anderen ervan vinden?

Bedoel je trouwens dat iedereen dan echt een lijstje maakt met producten met wat ze precies willen hebben (daar ben ik zelf geen voorstander van) of meer dat je aangeeft dat je houdt van bijv lekker eten en creatief bezig zijn enz. Het laatste zou dan mijn voorkeur hebben, zodat je nog verrast wordt.

Trees hobby's en eetvoorkeur opschrijven xou ik ook fijn vinden. Of Interieurkleur, zodat he geen blauw krijgt terwijl je roz wil

Lumihiutale dat is wel heel erg jammer.

Vorig jaar hadden we de optie dat als iemand niet mee kan doen om financiële redenen dat anderen wat extra zouden bijleggen. Sta jij en anderen daar open voor? Ik sowieso wel en ik zou het fijn vinden als je daardoor wel mee zou kunnen doen ☺️.

Soturi ja leuk als.je toch mee doet!! Wat je ook kan doen als je iemand trekt is een anoniem bericht sturen waarin je evt wat meer details vraagt?

Toch6 Eens. Wel fijn om wat richtlijnen te hebben op die manier. Producten vind ik ook niet leuk. Maar het is wel erg fijn om op deze manier input te krijgen.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees Ik had dan ook meer het tweede in mijn hoofd. Dat je iets meer richtlijn hebt om iets bij te zoeken, maar nog wel zelf aan de slag moet.

Trees Ik zou met liefde financieel wat bijleggen, maar dat ga ik financieel denk ik ook niet redden.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Soturi Ja, lijkt mij ook fijn.

Lumihiutale Ik wil je daar wel bij helpen, dat hoeft wat mij betreft echt niet de reden van de afmelding te zijn! Ik gun jou juist ook een heel mooi kerstcadeaupakketje!

Soturi geen probleem hoor 😊.

Als degene die het wel lukt om bij te dragen het hier laten weten of via pb, dan wil ik het wel regelen dat het bij @Lumihiutale komt.

Soturi Dat je iets meer richtlijn hebt om iets bij te zoeken, maar nog wel zelf aan de slag moet.

Wat mij betreft prima!

Dit is het laatste weekend dat je nog kan opgeven voor de kerstswap!

@Lumihiutale jij doet gewoon mee. Het wordt al geregeld, dus je hebt geen keus meer 😝.

Op de valreep wil ik me toch nog opgeven voor de kerstswap. 😃
                  Vorig jaar ook al zo lopen twijfelen maar nu besloten het gewoon te doen!

Als het nog mag doe ik ook graag nog mee.
                  Ik twijfel al de hele tijd. Ook omdat ik niet zo’n actieve schrijver ben. Maar iets met uit m’n comfortzone stappen ☺️