ik ben bezig om een groeps-pb aan te maken. Ik heb dit wel vaker gedaan, maar op een of andere manier lukt het nu niet. Ik kan 1 deelnemer toevoegen, maar zodra ik een tweede wil toevoegen, vervangt deze de eerste. Weet iemand wat ik fout doe?

• June hebben hierop gereageerd.

Trees volgens mij die je niks fout.

Bij mij gebeurde hetzelfde.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

@Trees er stond iets fout bij de rechten; het zou nu wel goed moeten werken 👍

LucP Het is inderdaad gelukt, Bedankt!

Iedereen, op 4 na hebben een pb gehad. Ik kreeg @Hooyo-shimbir @Pimpelmeesje @Nescio @Rietjesbeker niet toegevoegd. Hun namen werden niet gevonden in de zoekbalk. Kan ik later nog deelnemers toevoegen aan de groeps-pb of moet ik een aparte pb voor hun 4-en aanmaken?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Bloem Ik zag jouw bericht nu staan, maar jouw naam staat niet in de poll. Ik heb je naam daarom niet toegevoegd, maar doe jij wel mee? In dat geval voeg ik namelijk nog snel jouw naam toe voordat iedereen zijn lootje heeft getrokken.

Trees of moet ik een aparte pb voor hun 4-en aanmaken?

Dit lukt ook niet. Ik kan ze überhaupt geen pb sturen?

• June hebben hierop gereageerd.

Trees ik denk dat je ze individueel moet pb'en.

June lukt ook niet. Hun namen komen niet tevoorschijn in de zoekbalk, waardoor ik geen pb kan versturen. Ik heb hier trouwens wel vaker last van gehad.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Trees Als je naar hun gebruikersprofiel gaat (gewoon klikken op iemands naam en dan rechtsboven kiezen voor 'Acties'), kun je ze wel vanaf daar een pb sturen. Ik kreeg jou laatst ook niet gevonden...

Vulpen op deze manier is het inderdaad gelukt. Dank je!

Ik heb ook mijn lootje, superleuk!

Ik heb mijn lootje ook getrokken, de pb is met de omweg gewoon goed aangekomen! 😁

Bedankt voor het regelen @Trees.

Voor het postadresmoet erbij de instellingen denk ik nog iets aangepast worden.
                    Er staat nu nl dat we niet via post verzenden.

@Trees, jij krijgt net als vorig jaar mijn lootje in je mail. 😂🫢

Ik ben blij met mijn lootje 😄 1 ding/categorie weet ik nu al zeker

Ja ik heb ook iemand, en het is een andere dan vorig jaar!

• Trees vindt dit leuk

Ik heb ook een lootje getrokken en ik ben blij!

Wat doen we ook alweer? Iets kopen (voor een bedrag van max 20 euro), iets zelf maken en iets weggeven?

Nescio alle info staat in de eerste post van dit topic 😊